Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Trackmania 2!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[K&D]sonny
Doświadczony driver


Dołączył: 20 Paź 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 112

Skąd: nie powiem

PostWysłany: 01 sierpnia 2010, 9:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Corvetter napisał:
A ja gdzieś słyszałem , że u każdego będzie działać TM, jeśli na Stadiumie w TMNF dosyć płynnie działa na średnich detalach. A ty mówisz, że nawet 1GB z karty graficznej nie wyciśnie...
Ktoś chyba zapomniał, że jest coś jak minimalne wymagania sprzętowe, bądź ustawienia grafiki.



widziałeś foty yyy gdzieś na jakieś stronie. to wyglądało tak


a najgorsze jest to że teraz prawie każda gra na NAJNIŻSZYCH ma bump maping/ paralax mapping, i cienie. Wiesz jak to ostro zamula ?. A najlepsze jest to że teraz każda gra ma SHADERY (wikipedia jak co).

To nawet na niskich przy MOIM komputerze nie wycisne 20 fps. Musze lepszą karte graficzna i plyte glówna kupić.

Jak robili te screeny tych krajobrazów, płakać z piękności mi się chciało,

Trackmania to może być najbardziej realistyczna gra GRAFICZNIE po grand turismo 5.

Co do fizyki

zmieniają fizyke - nie zmieniam gry.

gdy przerzuciłem się z tmn:eswc na tmnf to już zauwazyłem lekkie zmiany w sterowaniu które mi ostro dokuczały, i zmiany w GRAFICE

tmn:eswc - 80 fps na WYSOKICH
tmnf - 30 FPS NA WYSOKICH


wtf ?

te gry się nie różnią prawie niczym, prócz dodaniem kilku blocków...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Vanitas / Lexiu
V.I.P.


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham

PostWysłany: 01 sierpnia 2010, 9:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zawsze twierdziłem że TMNF ma tak zjebany silnik, który nie potrafi przetworzyć mocy obliczeniowej maszyny na grafikę, nie dostając przy tym zadyszki jak ja podczas sprintu na 10m (tak, dziesięć). Czy to na moim E7500 2x2.93GHz, 2GB DDR2 800MHz i 1GB GDDR3 HD4670, czy to na wujkowym E8400 2x2.14GGz, 4GB DDR3 1066Mhz i 512MB GDDR5 HD4870, zacinała się nawet na średnich ustawieniach (choć fps zawsze mam powyżej normy płynności ludzkiego oka).

PS Sonny jest kwintesencją mojego posta sprzed paru dni
Cytat:
IMO za duży odstęp czasowy między TMN/TMU (Forever nie liczę jako dodatku) a TM2, przyjmie się tylko wśród nowych graczy, reszcie nie będzie się chciało ruszyć tyłka z poczciwej TMNF/TMUF. To jest dobry przykład na powolny upadek plagi dzisiejszej kultury masowej - sequelizacji. I dobrze.

_________________
Discord: vanitasss

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
|GT| kamyl
Doświadczony driver


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 228


PostWysłany: 01 sierpnia 2010, 11:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ktoś tam wyżej pisał, że nie chce się przyzwyczajać do nowego stadionu czy islanda. No cóż, dziwny tok rozumowania. To ma być nowa TM, czyli nowe środowiska. To tak jak po TM(1) wyszło TMS z 3 nowymi środowiskami. Potem wyszła TMN - czyli "o niee, ja nie chcę przyzyczajać się do nowego isnaldu!!11". Nie chcesz nowych środowisk (czy tam przyzwyczjać się do nich) - nie kupuj nowej TM, która właśnie po to wychodzi.
_________________


// to tylko prowizorka, na wiecej nie mam czasu niestety - Yard


Ostatnio zmieniony przez |GT| kamyl dnia 01 sierpnia 2010, 12:05, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ksdfan
Doświadczony driver


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 229
Skąd: Grodzisk Wielkopolski

PostWysłany: 01 sierpnia 2010, 11:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jak na razie to ta wasza dyskusja na temat fizyki jazdy itd. jest kompletnie bez sensu, bo jeszcze nie wydali tm2 Razz Jak wydadzą, to dopiero wtedy będzie można ocenić co i jak.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mike
Pirat drogowy


Dołączył: 24 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 621



PostWysłany: 01 sierpnia 2010, 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Sonny, albo w TMNF coś z ustawieniami kompatybilności nie masz coś tak, albo masz naprawdę paradoksalną kartę graficzną, bądź nawet kompa. Rok temu z nudów testowałem TMN i TMNF prawie z tymi samymi ustawieniami (te ustawienia które w TMNF używam na codzień, z tymże dla testu używałem PC2, nie PC3 Low jako cieniowanie, bo tego TMN nie ma) i na tej samej trasie. Dziwne ale jednak - TMNF miał więcej FPS'ów niż TMN.
A te foty na stronie - nadal zapomniałeś że jest takie coś jak ustawienia. W trailerach, zdjęciach czy obrazach przed wydaniem jakieś gry zawsze grafika na maxa jest ustawiona.
Jeszcze w sprawie kompatybilności, dla przekonania jakiego kompa mam i jakie ustawienia grafiki w TMNF:
Proc: 1.79 GHz
RAM: 1,5 GB (1GB dołożony 2 lata temu)
Karta graficzna o pamięci 512MB (zmieniony też w tym dniu kiedy RAM dołożony, nie było to z myślą o Trackmanii)
A kompa mam od 7 lat i jak dotąd nigdy sformatowany.

Cieniowanie: PC3 Low
Filtr: Anisotropic 4x
Anti-Aliasing: off
Cienie: Medium
Jakość tekstur: Medium
Jakość modeli: Najsłabsza (w najwyższym nie widziałem żadnej różnicy w grafice, jedynie w płynności gry)
Po prawej stronie tylko obróbka efektu włączona.
I co mam w teście wydajności (Opcje/Zaawansowane/Test wydajności)?
Bowiem z włączonym dźwiękiem 34 FPS, a bez 40 FPS.

Jeszcze taka mała porada: są takie ustawienia (nie tylko w tej grze), że podczas grania nie widać różnicy w grafice czy dźwięku, a czasami mają ogromny wpływ na FPS.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Dzik
Jeździ konno


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 59
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: 01 sierpnia 2010, 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Tmnf odpala nawet na starszych sprzętach, ale żeby pograć z 40 fps'ami na techach w full HD i max. detalach trzeba mieć dosyć mocny sprzęt, nie wiem nawet czy mój komputer by tak potrafił, niestety nie mogę spróbować bo mam stary monitor (max. rozdziałka to 1240 na 1080).
ps.sonny jaką masz dokładnie kartę graficzna ??

_________________
Amd Athlon II x3 435 2.9ghz
2gb ddr3
Gainward GeForce gts250 gddr3

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Sayer pl
Jeździ konno


Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 15
Skąd: Galaktyka Kur*ic

PostWysłany: 05 sierpnia 2010, 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

[quote=[K&D]sonny][...]tmn:eswc - 80 fps na WYSOKICH
tmnf - 30 FPS NA WYSOKICH


wtf ?

te gry się nie różnią prawie niczym, prócz dodaniem kilku blocków...[/quote]
U mnie na super sprzecie(Fake ofc.(choć nie jest az tak slaby ;D)) TMNF dziala na jakichś 40 fps, a na kompach w szkole TMN idzie na... 80 FPS??? looooooool kolego przezywam to samo zdziwienie co ty.

_________________
Być by Żyć xd

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Winiacz
Pirat drogowy


Dołączył: 13 Cze 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 806

Skąd: Wałcz

PostWysłany: 06 sierpnia 2010, 10:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ja sięnie mogłem przestawić ze starej TM na TMS ale poszło.
tu też damy radę.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mike
Pirat drogowy


Dołączył: 24 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 621



PostWysłany: 06 sierpnia 2010, 10:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ja po kupnie nowych TM'ów spokojnie przesiadłem na nich. To samo będzie z TM2. Chyba się gra 4fun, co nie? Ja mogę rozumieć ludzi, którym na skillu bardzo zależy.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[K&D]sonny
Doświadczony driver


Dołączył: 20 Paź 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 112

Skąd: nie powiem

PostWysłany: 09 sierpnia 2010, 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Sayer pl napisał:
[quote=[K&D]sonny][...]tmn:eswc - 80 fps na WYSOKICH
tmnf - 30 FPS NA WYSOKICH


wtf ?

te gry się nie różnią prawie niczym, prócz dodaniem kilku blocków...

U mnie na super sprzecie(Fake ofc.(choć nie jest az tak slaby ;D)) TMNF dziala na jakichś 40 fps, a na kompach w szkole TMN idzie na... 80 FPS??? looooooool kolego przezywam to samo zdziwienie co ty.[/quote]


problem rozwiazalem ;p nowa karta grafiki

co to tm


tmnf odrzucilo mnie, lcz się przesiadlem,

tmu, zachecilo w pizde bo nie gralem nigdy w sunrise ani takie tam inne tm'ki

tmuf - cd-key i już ;d

teraz będzie problem z tm2, jeżeli będzie coś ze tmuf -> tm2 to warto miec ta 2 na dysku

nie ma takiego -> za 3 lata się skusze, albo 5 jak będzie jeszcze nowsza tm

dobija mnie ciagle ta mysl o silniku fizycznym, havok jak by był - za bardzo realistyczne,

euphoria - no to prz****ne,

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
dawid5791
Jeździ konno


Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 77
Skąd: Złotów

PostWysłany: 24 sierpnia 2010, 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

na pewno większość osób już to widziała ale na wszelki wypadek..... macie film z urywkami TM2
http://www.tm-tube.com/video/20042/IMC3-Faketrailer
Wg. Mnie po tym filmie można stwierdzić że TM2 to....... już nie TM. Jeżeli będziemy jechac na trasie i dotkniemy bariery,co często nam się zdarza wybijemy sobie szybę w samochodzie? To nie zgodne z prawami TM. Ale np. ten edytor to bardzo fajna sprawa.

_________________

My Maps

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Cappy
Pirat drogowy


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 530
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: 24 sierpnia 2010, 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ehh, pod filmem jest jeszcze opis. Mogłeś go przeczytać, zanim wstawiłeś tutaj link :wink:
To nie jest żadna TM2, tylko jej wizja wg. dutchmana, stworzona za pomocą wielu modyfikacji TMUF i innych programów.
Z resztą nawet tytuł jest wymowny: IMC3 (konkurs dla moviemakerów, tegoroczna edycja dotyczyła właśnie wizji TM2) - FAKETRAILER

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Viki
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 3


PostWysłany: 28 sierpnia 2010, 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Pierwsze co zrobię w TM2: Wybije sobie szyby w samochodzie. Najlepiej w F1. Oj zapomniałam, F1 nie ma szyb XD.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
iaM. Andery
Jeździ konno


Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 16


PostWysłany: 28 sierpnia 2010, 15:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Hmm...
To jest nowa cześć Grida ? Dirta ? NFS'a ? :shock:

Nie za bardzo mnie to przekonało Sad chociaż... edytor jest świetny Laughing
No ale poczekajmy do premiery wtedy dopiero będzie można wysnuć jakieś wnioski Happy hehe
Nie mnie jednak jedynki nie zostawię dopóki nie zamkną wszystkich serwerów Winner!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
szubi95
Jeździ konno


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 58
Skąd: Henryków Lubański

PostWysłany: 28 sierpnia 2010, 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

eh było by dobrze jak by jeden z envirów w TM2 był darmowy, tak jak stadium w TMNF niby osobna trackmania a jednak darmowe demo gry Razz . Wtedy może nationsowcy przenieśli by się do nowszej części. Mam nadzieję że z TM2 nie będzie tak jak z TMUF. Będzie tylko mała polska grupka graczy grająca w TM2. Znowu będzie nuda Razz każdy będzie każdego znał i wszyscy są w jakimś zagranicznym clanie Razz Aby tym razem więcej osób kupiło nową TM Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 28 sierpnia 2010, 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Możliwe że jak w przypadku TMO lub TMS będzie dostępne demko z jednym środowiskiem z bardzo okrojonym wyborem elementów do budowy i krótką kampanią.
Pożyjemy zobaczymy Smile

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Cezar
Pedo


Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2
Posty: 1277

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28 sierpnia 2010, 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Te auta wyglądają jak resoraki(przynajmniej dla mnie),edytor zapowiada się znakomicie,wiec pożyjemy zobaczmy co z tego ostatecznie będzie....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cappy
Pirat drogowy


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 530
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: 28 sierpnia 2010, 17:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ludzie, czy wy potraficie czytać?
Cappy napisał:
Ehh, pod filmem jest jeszcze opis. Mogłeś go przeczytać, zanim wstawiłeś tutaj link
To nie jest żadna TM2, tylko jej wizja wg. dutchmana, stworzona za pomocą wielu modyfikacji TMUF i innych programów.
Z resztą nawet tytuł jest wymowny: IMC3 (konkurs dla moviemakerów, tegoroczna edycja dotyczyła właśnie wizji TM2) - FAKETRAILER

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[K&D]sonny
Doświadczony driver


Dołączył: 20 Paź 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 112

Skąd: nie powiem

PostWysłany: 28 sierpnia 2010, 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ehh, edytor - oo ile by taki był, było by fajnie, lecz jest to tylko nagranie jak koleś obracal sobie elementy w programie do grafiki trojwymiarowej (coś ala 3D Studio Max, Lightwave itd.)

Grafika ma być o wiele lepsza niz w tym filmiku (w koncu to tmuf w tym filmiku ;p).

A Poza tym, ubisoft przejmuje nadeo, ubisoft tworzy tm, ubisoft wszystko dosłownie - SPIERDOLI. na pewno dodadza silnik fizyczny havok, jak to jest w polowie ich gier.

ubisoft da demko z 1 trasa, tak jak split second, i nie będzie mozliwosci edytora

ale zobaczymy na koncu co - TRAILER z edytorka, innych gowien itd.

a i jeszcze coś.

Ubisoft dodaje zniszvzenie samochodow, i wolniejsza ich jazda ze wzgledu na ich stan

zegnam tm2, wracam tmuf

coś czuje ze na poczatku będzie niewypal jak Americas Army 3. może pozniej się poprawi

ale już się boje optymalizacji tej gry ;p

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Voj4k
Admin


Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1091

Skąd: Tychy

PostWysłany: 28 sierpnia 2010, 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Gre robi Nadeo, tak jak EA BlackBox robiła NFS'y Robią według siebie... I jestem pewien że nie zmienią zasad gry tylko zrobią, 3 nowe Enviry, Lepszy Mediatracker, ManiaScript. Słyszałem coś o systemie Klanowym ale nie jestem pewien.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Następny
Strona 5 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?