Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
1 kolejka - mappack release
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Universal Team Cup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 12:34    Temat postu: 1 kolejka - mappack release Odpowiedz z cytatem  

Regulamin napisał:
Wyniki meczów należy zgłaszać w odpowiednim temacie na forum TMPL (zostanie do tego celu stworzony oddzielny temat na każdą kolejką) i koniecznie poprzeć go screenami/zrzutami ekranu pokazującymi wynik na serwerze. Prosimy stronić od formatu .bmp i w miarę możliwości posługiwać się .jpg, .png lub innymi, bardziej oszczędnymi pod względem rozmiaru pliku, formatami graficznymi.

[...]

Do fazy pucharowej awansuje osiem najlepszych zespołów, po dwa z każdej grupy oraz kolejne dwa z najlepszymi rezultatami w grupie. Ćwierćfinał i półfinał rozegrane zostaną na drugim mappacku, natomiast finał oraz mecz o trzecie miejsce na trzecim mappacku. W ćwierćfinale zagrają ze sobą (GRUPA/MIEJSCE W GRUPIE):

A/1 - trzeci zespół z mniejszą ilością punktów w fazie grupowej
B/2 - C/2
C/1 - A/2
B/1 - trzeci zespół z większą ilością punktów w fazie grupowej

[...]

1 kolejka:

SPW&LR - Żorscy
XST - GWC&SST

[POL] - DDT-Weed
IAM Team - WDD&PS

MD - NHF
BT - Team7


Mappack dostępny do pobrania STĄD.


Ostatnio zmieniony przez [POL] ShaDDy dnia 14 czerwca 2011, 19:35, w całości zmieniany 2 razy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

pierwszy post zaktualizowany jak cuś, GL HF:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 06 czerwca 2011, 14:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

proszę o wrzucenie mapki UTC (strasznie dziwna nazwa) na tmxa. lub zmianę nazwy...

nie daj się jej wrzucic na server.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 14:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Na WDD wszystko wejszło bez najmniejszego problema więc nie wiem w czym problem Wink
_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
iaM. Andery
Jeździ konno


Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 16


PostWysłany: 06 czerwca 2011, 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

U nas ta mapka również nie działa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
=VND=
Doświadczony driver


Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 152
Skąd: ポーランド

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 15:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nazwę pliku możesz zmienić samemu na dowolną inną.
Nazwa pliku gbx nie ma żadnego wpływu na nazwę jaka pojawi się w grze.

_________________
TrackInfo - edytor tras

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Joker.
Why so serious?


Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2
Posty: 504

Skąd: Łódź

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 15:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jeśli chodzi o mapę Mściciela to zrób jak mówi VND, zmień nazwę pliku. Mściwy użył tam jakiejś dziwnej czcionki, dlatego mogą być problemy.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mscici3l
Jeździ konno


Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 69
Skąd: okolice Płocka

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wybaczcie, nie wiedziałem, że nazwa może być problemem. Razz

(Dodano 06 czerwca 2011, 16:32)
Trase wrzuciłem na TMX, więc można już bez żadnych problemów ją dodać.



Miłej jazdy (co może być trudne Razz ) oraz sorry za double posta. :wink:

_________________

Mściciel`s tracks

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 06 czerwca 2011, 18:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

dzięki z tmxa idzie dodać ,
sposób z zmianą nazwy pliku nie działał Smile

mapki dużo lepsze niż kwali Razz
troszkę mini jak dla mnie powinno by 10 sekund krótsze, ale może na innych mini jeździłem niż reszta ;p

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
=VND=
Doświadczony driver


Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 152
Skąd: ポーランド

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

[offtop mode on]
@savier
coś kiepsko się starałeś, jedyną zmianą jaką zrobił Mściciel to właśnie zmiana nazwy. Oba pliki mają 100% taką samą zawartość. Wink
[offtop mode off]

_________________
TrackInfo - edytor tras

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 06 czerwca 2011, 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wink mędrkuj dalej, ciekawe czy ci by się udało.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Joker.
Why so serious?


Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2
Posty: 504

Skąd: Łódź

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

savier napisał:
Wink mędrkuj dalej, ciekawe czy ci by się udało.


No to Ci powiem że z tym tekstem trochę dałeś ciała. Bo innym jakoś działało. Poza tym wydaje mi się że VND ma na ten temat większe pojęcie od Ciebie.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 06 czerwca 2011, 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie ufam mu na tyle by dac mu mozlwiosc sprobowania wrzucenia mapki z zmieninia nazwy pliku na moj server, do rcp, czy tez przez to drugie. probowaly dwie osoby, nie psozlo, co lepsze wbijalem ejsczce rpzez edytor terackmani i naprawdę zmienialem nazwe i tez nie dalo. wiec , u mnie się nie dalo, i on by nie dal rady, a jak nie to ochrzil bym go amdrzejszym do mnie
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Toby
Forever Troll!


Dołączył: 03 Sie 2010
Ostrzeżeń: 9
Posty: 1226

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06 czerwca 2011, 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jak nie umiesz, to odpuść..
I skończ spamować.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 07 czerwca 2011, 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Może zacznijmy gadać o trasach, co? Wink


Trasa Nadeo - nigdy nie lubiłem nowych tras tego typu i po tej też ich nie polubię. Do tego wyłączniki silnika... Brrr... powiesiłbym Nadeo na suchej gałęzi za wymyślenie tego klocka.

Trasa Nascar, czyli Muzzio - nigdy nie jeździłem nascarów więc nie bardzo mogę się wypowiadać. Przejdźmy więc dalej Smile

Trasa Dirt (Dusty Sky) - dirta też jeździłem bardzo mało. Ta trasa jednak nie za bardzo mi się podoba bo są w niej skoki gdzie trzeba się idealnie rozpędzić bo inaczej nie dolatuje się tam, gdzie wymyślił autor. Dzieje się tak w okolicach 30 sek i tuż przed metą. Szkoda, że nie ma tam większego marginesu błędu.

Trasa FS (Wonderful Day) - fajnie, że trafiła się trasa mojego dobrego kolegi. Jedyny mankament na niej to zbyt mała prędkość osiągana przed pierwszą pętlą. Ale reszta jest już w porządku i award na pewno poleci.

Trasa Mini (Mombassa) - znów tylko jedno miejsce, do którego się przyczepię, czyli zjazd na niebieskie, CP i ostry zakręt w prawo. Jest tam bardzo ciasno i trzeba mocno hamować. Bez CP byłoby lepiej.

Trasa Tech (Disapproval) - na koniec zdecydowanie najlepsza mapka. Twór Mścici3la bardzo mi się podoba, każdy zakręt jest w pytę. No może poza dojazdem do pierwszego CP bo trochę za mała prędkość i zakręt jest jechany z mniejszą płynnością. Ale dalej jest już lodzio miodzio więc award już jest Smile

_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Blade
Doświadczony driver


Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 154
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 07 czerwca 2011, 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ja się nie będę rozpisywal do kazdej mapki Very Happy
powiem tyle, wszystkie mapki oprocz dirta sa zaje**ste Smile

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 07 czerwca 2011, 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Toby napisał:
Jak nie umiesz, to odpuść..
I skończ spamować.

jak nie masz nic dodania, to nei spamuj.


Dirt własnie, że fajny Smile trzeba pokazac skilla, i jak dla mnei award.

Wonderful dAy, mogl uzyc innego podjazdu, są dwa loopy z bloku i z trasy Smile, ale przez to trasa była by łatwiejsza, ogólnie kto nie umie jeździc ścian sobie nie poradzi z osiąganiem przyzwoitych czasów.

Nascar, troszka ich jeździłem i ten aż tak bardzo się nie różni od tych co znam, ale award jest, bo to napweno nascar Very Happy

nadeo, cóż niespodzianka bo star stadium, i jeszcze z tym powalonym zakrętem. A kratka brak silnika ułatwia nodrift Smile wiec spoko maroko.

na temat techów się nei wypowiem w superlatywach, bo techów nie umiem, nie lubię, więc po co się męczyc.

Ale nawet taka osoba jak ja zauwazy ze msciciel się napracował, bo mapka wymiata. Tylko jadąc ją mam takie wrażenie " Że już ją kiedyś jechałem" , ale może ma tak być Smile)

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 07 czerwca 2011, 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie wiem jak to się dzieje, ale na drugiej mapie w UTC mam złe cieniowanie :/ Pierwsza była FS+Nascar. I to nie jest odosobniony przypadek bo Artas na kwalach też tak miał. Teraz padło na trasę Mścici3la.

http://img30.imageshack.us/img30/2000/85047302.jpg

_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Joker.
Why so serious?


Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2
Posty: 504

Skąd: Łódź

PostWysłany: 07 czerwca 2011, 23:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No ja mam podobnie na trasie mini. Choć z początku wszystko było dobrze to po pewnym czasie pojawił się problem. Konkretniej kiedy zwinąłem TM na pasek i przywróciłem. Bez różnicy na jakim serwie na tej mapie zawsze jest problem z cieniami.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
=VND=
Doświadczony driver


Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 152
Skąd: ポーランド

PostWysłany: 08 czerwca 2011, 6:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Sprawa jest prosta do naprawienia.
Wszyscy wiedzą że TM ma kupę błędów i to jest jeden z nich.
Czasami liczenie cieni się nie udaje i powstaje kaszanka w pliku dds.
Należy wejść do katalogu cache - zwykle jest ukryty, więc najpierw należy w windowsie włączyć pokazywanie ukrytych folderów.
Panel sterowania->opcje folderów->widok->pokaż ukryte pliki,foldery...
Teraz należy przejść do katalogu cache:
c:\Users\All Users\TrackMania\Cache\
lub
c:\ProgramData\TrackMania\Cache\
zależy od systemu a tak naprawdę to ten sam folder.
Wyszukujemy plik do naszej trasy - dla przykładu StarStadiumA5
masa_znaków_dakkon.StarStadiumA5.Sunset.LightMap.zip
zawsze najpierw jest dużo znaków potem autor,nazwa,pora dnia, i LightMap.zip
Pozostaje tylko skasować ten plik.
Przy kolejnym odpaleniu trasy gra policzy cienie na nowo, miejmy nadziej prawidłowo Wink

_________________
TrackInfo - edytor tras

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Universal Team Cup Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?