Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Trackmania 2!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 21 czerwca 2011, 0:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ja etz się z wami zgadzam, ale macie tam ten gameplay, i samochod psul się sam w sobie ale zderzec się nei zderzal z innym ( startowal w jendym miejscu i rpzenikal przez siebie, chyba ze przekrzaczasz linie startu ti mozesz uderzac innych, ale se poporstu nie wyobrazam 40 osob starujacych z jednej kreski, odstepy czasowe innym wprowadzic? namieszac?). jakby mzona było się zderzac to tym bardziej bym sobie to zianstalowal
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
iam
Admin Mniejszy


Dołączył: 27 Lis 2007
Ostrzeżeń: 3
Posty: 2477

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 7:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@Gobis chodzi mi o to, że jedną z głównych zalet Trackmanii jest to, że chodzi głównie o to, by pokazać "consistency" gracza - nie jak w NFS czy symulatorach sensu stricte. Kto wie, czy Ubisoft nie idzie w populizm (jakby TM miała mało graczy, no k**wa) ? Tak, czy siak pozostaje właśnie kwestia rozpoczęcia wyścigów, jeżeli takowe kolizje będą - wspólny start ? W tym momencie ten, kto startuje najbliżej wewnętrznej strony pierwszego zakrętu wygrywa, jeśli nie popełni błędu. W wypadku, gdyby startował doświadczony gracz, który robi czasy o 1s od WR - strasznie ciężko będzie w ciasnej sekwencji zakrętów zrobić cokolwiek. Wypacza to jedno z głównych założeń, jakie TM przed sobą stawiało i nie, nie podoba mi się to. Inna kwestia jeżeli powstanie osobny tryb "collision course" - jak najbardziej, jeżeli będzie granie opcjonalne, pojawi się kolejny tryb rozgrywek w ligach, może to być ciekawe, jak to kto Słowik przedstawił - taktyka zespołowa.

Pożyjemy, zobaczymy Wink

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] Johnyyy
Moderator


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 233


PostWysłany: 21 czerwca 2011, 10:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Finał DHS:
&feature=player_embedded

_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] oddowicz
Team Poland


Dołączył: 25 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 979

Skąd: CA

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ale dziadostwo, bue !
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

W paru postach powyżej była mowa o kolizjach. Oto kilka faktów:
- samochody NIE zderzają się ze sobą, nie będzie możliwości włączenia kolizji - czyli zawsze 'duchy' (czyli jesteśmy na starych śmieciach),
- samochody po zderzeniu z elementem otoczenia deformują się, jednak nie wpływa to na parametry wozu - zmiana jest czysto wizualna (coś jak w starej TM 1.0v, czyli tym co było przed TMO).

Czyli nie ma się czego obawiać Smile

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 21 czerwca 2011, 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Patrząc na finał to gra wygląda spoko, ale jakoś tak dziwnie. Co do uszkodzeń - do zwykłych meczów nie, ale jakby był tryb w któym chodzi o rozwalenie rywala to czemu nie? W USA chyba są takie zawody normalnie i są dosyć fajne Razz. Co do wymagań - jak będzie coś wiadomo dokładniej to dajcie znać. Ale i tak mam nadzieje, ze ilość graczy w TM nie zmniejszy się przez TM2 i dalej będzie mozna popylać niezniszczalnym bolidem, a turnieje dalej będą Smile
_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

a mi się zajebiście podoba, o. ciekawi mnie jak się wywołuje drift i jakie są korzyści drift/no-drift w porównaniu do TMF.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 21 czerwca 2011, 13:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jeśli będzie darmowe (Razz) albo cena nie będzie wygórowana to mozna przetestować, ale jak zrobią cena porównywalną do NFS'a to już chyba NFS lepszy...
_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

wygląda jak zwykłe TMUF, tylko samochodziki inne Sad trzeba będzie się przenieść na pada, więc spory minus dla gry Razz betatesty mają ruszyć w lipcu - mam nadzieję, że jestem w posiadaniu odpowiednich argumentów, żeby otrzymać dostęp do testów Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 21 czerwca 2011, 14:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dopiero teraz cały temat przeczytałem ;], więc:

Fizyka pewnie będzie inna bo nowa gra itp., ale fajnie jakby była podobna. Najgorzej będzie jak nie będzie wersji pudełkowej, i za każde środowisko będzie trzeba płacić. Przypomina to trochę Simsy... za ok. 100zł masz wersje podstawową, ale co jakiś czas wychodzą dodatki, i jeśli chcesz mieć wszystkie musisz wydać ok. 700 zł (nie wiem ile dokładnie, nie kupuje tego dziadostwa). Tutaj obawiam się, ze może być podobnie, więc i tak pewnie jakieś 90% kupi tylko TM2 z podstawowym środowiskiem, a później albo wróci do TMNF, albo będzie nawalała ciągle jedno środowisko Smile

_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Admix665
Jeździ konno


Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

misza0 masz rację, za każde środowisko trzeba będzie płacić ;/ z tym że zabulimy prawdopodobnie około 900 zł bo ma być 9 środowisk (tak słyszałem).
Fajnie by było gdyby wydali 1 grę i wszystkie środowiska (tak jak United), ale pewnie byśmy musieli dłużej czekać.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 21 czerwca 2011, 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No czyli klasyczne simsy... Czyli i tak większość będzie grała albo na podstawowym, albo dalej w tmnf/uf ;]
_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 21 czerwca 2011, 19:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

farciarze se mogli sprobowac Sad( ogolnie widac ze będzie to wymagalo neizlych umeijetnosci zwlaszcza z tymi ciasnymi, ale nei zarzuca tak jak na island wiec , srodowisko git
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Admix665
Jeździ konno


Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ale widać że auto trochę buja (element ze starego Desertu Smile)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Creative.
Doświadczony driver


Dołączył: 23 Kwi 2011
Ostrzeżeń: 1
Posty: 144

Skąd: Zamość

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

na pewnym filmiku widzialem jak jechal bo rampie i to wygladalo tak jakby się do tego przykleił ^^
_________________
Like that !






Ger?!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
JarOo
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 20 Wrz 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 381

Skąd: Ełk

PostWysłany: 21 czerwca 2011, 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ja mam na wszystko wywalone, byle na tym dalo się grać e-sportowo i zabardzo nie przycinalo mi to na kompie. Kocham tmke i będę staral się posiadac wszystkie jej czesci chodzby z ciekawosc tak jak pewnie i wiekszosc z was. Szkoda, ze nie będzie driftow i w ogóle chodź wedlug mnie nic jeszcze nie stracone, jak nie było porzadnych testow. Ale to niestety nowa gra. Takie same coś pewnie przezywali gracze united jak tmnf wychodzila, coda i innych podobnych gier. Niestety swiat to kasa misiu i każdy kombinuje jak może. A tak poza tym sa plusy tego popatrzcie ilu z nas znudzila się już ta tmka, lacznie ze mna chodź jeszcze w miare regularnie gram. Przydaloby się jakieś odswiezenie. Nic przesadzanego może to będzie hit nie narzekajcie przed. Z tego co widac w tym turnieju to boty rzadzily np hakkijunior bot na filmiku poprzednim w czasowce mial poltorej sekundy przewagi nad drugim na 25 sekundach. może ta gra będzie idealna na e-sport.
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 22 czerwca 2011, 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

może, byle can nie była za wysokoa i za dodatkowe części nie będzie trzeba placić, mogliby zrobić na zasadzie aktualizacji które się ściągają przed włączeniem gry. Podobne rozwiązania są w wielu grach.
_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 22 czerwca 2011, 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Na tym filmiku z Dreamhacka wyłapałem, że ma być wprowadzony dokładniejszy pomiar czasu - lubię to Smile Spróbuję się załapać na betatesty, ale wiele się nie spodziewam po tej grze...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ketrab
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 31 Sie 2010
Ostrzeżeń: 1
Posty: 282

Skąd: Żywiec

PostWysłany: 10 lipca 2011, 22:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

A dokładna data polskiej premiery to? wybaczcie za to glupie pytanie ale nie siedzę w temacie tm2
_________________
TrackMania - I jedziesz dalej!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 11 lipca 2011, 10:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie wiadomo, ogólnie wiadomo tylko, ze gra wyjdzie w 4 kwartale tego roku
_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Następny
Strona 10 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?