Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Trackmania 2!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joker.
Why so serious?


Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2
Posty: 504

Skąd: Łódź

PostWysłany: 18 sierpnia 2011, 21:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Oddowicz nagrał nam crash test by swoją jazdą przypału nie robić Very Happy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wickeD
Redaktor


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 77


PostWysłany: 18 sierpnia 2011, 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@oddowicz
Da się jeszcze bardziej rozwalić autko czy to jest już maksimum? Ot tak, z ciekawości pytam.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
axik.
Jeździ konno


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 47
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18 sierpnia 2011, 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

a mi to kurde tylna klapa nie odlatuje w calosci tylko ta czesc z szyba:/

@misza
no niektore elementy trasy sa dla mnie wkurzajace;p zwlaszcza różne waskie zakrety..

hm a drifty to mozna robić naprawdę dlugie..jeszcze mi się nie udalo przeniesc drifta ze skretu z prawo na lewo.. ale pewnie się da:)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] oddowicz
Team Poland


Dołączył: 25 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 979

Skąd: CA

PostWysłany: 18 sierpnia 2011, 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@WickeD

Szczerze to nie mam pojęcia. Jutro postaram się bardziej roztrzaskać autko i dam znać. Filmiku już nie będę robić bo z moim hujowym uploadem strasznie długo się wgrywa ; /

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 8:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Szczerze powiem, że ta opcja z gięciem blach mi się nie podoba. Wczoraj jechałem na serwerze rpg dość rozbudowaną i ciekawie pomyślaną mapkę, i całą drogę pokonywałem takim wrakiem Sad . Autor tej mapy i nazwa była niezdefiniowana, a że mapka była skomplikowana uznaję, że zrobili ją betatesterzy - sympatycy rpg. Niestety, po godzinie musiałem przerwać moją wędrówkę po tej mapie. Zauważyłem dużo nowych elementów, ale jednak brakuje typowych stadiumowych - mam na myśli loopy, gzymsy. Zachowanie auta też nie jest takie jak w stadium. Trzymając gaz, auto dopiero po chwili przyspiesza i na dodatek zbyt gwałtownie. Nie ma airbreaka - hamowania w locie i to jest kolejny mankament. Po dłuższym przytrzymaniu hamulca auto dostaje zbyt dużego kopa na wstecznym, co też przeszkadza podczas trialowych ewolucji. Niby prościej jest jeździć po rurze, ale jak spadniemy na plecy to już nie wykolebiemy się jak żółw dojeżdżając do ściany albo bliskiego cp. Po prostu - nie ma takiej możliwości. Brakuje też popularnych ringów - szkoda.
Powstają za to pierwsze mody. Póki co, to na razie jest tu jeden, może się komuś przydać:
http://85.14.221.253/server-installations-dateien/Trackmania/igntul/mod/GrandeMuraille_RPG_Canyon.zip

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] oddowicz
Team Poland


Dołączył: 25 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 979

Skąd: CA

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@WickeD bardziej autka już się chyba nie da zniszczyć. W paru miejscach blache można głębiej wgnieść i to tyle.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] ACE
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Sie 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 175

Skąd: Lubin

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 10:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

"Zachowanie auta też nie jest takie jak w stadium."
Porównania ze stadium są zbędne bo canyon to inne środowisko. Jedyne co mnie wkurwia to zachowanie samochodu na loopach, poza tym zajebiście przyjemnie się jeździ <3 drift

_________________
www.modernwarfare3.pl

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Vanitas / Lexiu
V.I.P.


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 11:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Tak, tak. Haterz gonna hate. Największy pesymista co do TM2 zakupił betę, aby się dowiedzieć, z czym ma do czynienia. I może przestać hejtować.

A więc, na gorąco, po godzince grania na Ratlandzie.
- brak chatu (WTF?)
- HUD mniej rzucający się w oczy, na rogu, nie przeszkadzający
- tabele łudząco podobne do Xaseco i Fufi Widgets. Nie pytajcie mnie, czy to z gry, czy to napisane na gorąco dla bety wersje Xaseco.
- interfejs ch**owy. Raz, ze zerżnięty (inaczej tego nie mogę nazwać) z TMUF, ze zmienionymi (nieco) grafikami i utrzymany w biało-niebiesko-czarnej kolorystyce.


Co do fizyki jazdy:
- samochód przy 500kmph (a to jest sporo) sam drifta nie zrobi, grip straszny
- wallride'y jedzie się dość dziwnie, jak zwykły zakręt - lepiej się wchodzi w "rogi"
- jeszcze dziwniejsze są loopy 360, nie wiem jak to opisać. Samochód zamiast skręcać, to dygoce i odbija w przeciwną stronę, na tyle, że jedzie się dziwnym slalomem
- denerwują ostre kanty, płoty na których samochód się po prostu ZATRZYMUJE, tudzież wylatuje na metr w górę. W miejscu.
- także obicia o bandy są zajebiście nierealistyczne. Spotkanie z takową często się kończy obrotem o 180 stopni. W miejscu, prawie.
- GanjaRider zrobił jak zwykle zajebistą mapę. Oczywiście fullspeed. Miło się jechało, nie powiem


Jak wygląda?
- Trackmaniowato. Naprawdę. Ani specjalnie piękniej, ani brzydziej. Może dlatego, że gram na średnich detalach?

Moja konfiguracja kompa:
Intel Core 2 Duo E7500 2x2,93GHz fabryczny
Gigabyte HD4670 1GB GDDR3
Kingston's 1x2 GB 800MHz
Samsung HD502HJ 500GB 7200rpm
Windost 7 Ultimate N

Przy takich ustawieniach (średnich przechodzące na niskie):


chodziło znośnie. Około 40fps, dla mnie to dużo. Tyle co w TMUF na średnio-wysokich.

_________________
Discord: vanitasss

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Voytek
Jeździ konno


Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 53
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Cytat:
poza tym zajebiście przyjemnie się jeździ <3 drift

Zgadzam się w 100%
Jestem naprawdę bardzo miło zaskoczony, gra szybko rozwiała moje obawy.
Przekonali mnie Rolling Eyes

No i sprawa z padem. Mam wrażenie, że gra na padzie baardzo dużo daje. Są długie drifty, które o wiele łatwiej kontroluje się analogiem (próbowałem pada i klawy dla porównania, dlatego stąd moja ocena)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Joker.
Why so serious?


Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2
Posty: 504

Skąd: Łódź

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ludzie, nie zapominajcie że to wciąż wersja beta, więc będzie zapewne jeszcze sporo poprawek i zmian.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
JarOo
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 20 Wrz 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 381

Skąd: Ełk

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 13:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wszystko fajnie ochy i achy, nie mam jeszcze tej gry i nie będę kupował aż pełna wyjdzie, fajnie spoko się jeździ, fajnie się gra, dobre pierwsze wrażenie, nawet niezła grafika, dosyć niskie wymagania, poprostu idealny produkt na zarobek, ale czy według was posiadaczy bety jest to gra esportowa ?? Czy są niektóre takie trasy gdzie nie można zrobić AT, czy na jakichś trasach są nieosiągalne rekordy, jak to jest ?? esport czy nie esport według was ??
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
[POL] mat154
V.I.P.


Dołączył: 18 Mar 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 574



PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 13:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zooz zrobił kilka tras i są naprawdę dobre, a do pobicia jego AT po godzinie brakowało mi duuuużo ;p Moim zdaniem z dobrymi mapami spokojnie można grać turnieje na tej TM. Pytanie tylko czy ubisoft będzie chciał żeby weszła do esportu zamiast Nations.

A i nikt chyba jeszcze nie pisał, że są tysięczne sekundy, także zwiększyli dokładność ;]

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Vanitas / Lexiu
V.I.P.


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 13:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Powiem ci, że na naprawdę technicznych trasach, bez tych bajeranckich zwężeń na 1,5x auta, to jest ciekawie. Drift wygląda kozacko, generuje sporo funu, jest stosunkowo prostszy do opanowania niż w TMN. E-sport, myślę że jednak coś będzie można zrobić, ale tylko na techniczno-driftowych mapach.

Edytor wcale nie jest taki rozbudowany, że trudno go ogarnąć (sporo takich głosów słyszałem), ot, nowy układ klocków, nieco inny interfejs (wydaje mi się, że znacznie lepszy).

Acha, zajebiste udogodnienie - żeby budować klocki na górach czy w kanionie, nie trzeba najpierw stawiać górki czy kanionu, wystarczy położyć klocek, a górka sama się dobuduje. Proste, ale jak ułatwia życie!

_________________
Discord: vanitasss

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
złozi
Junior ujeżdżacz


Dołączył: 12 Sie 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1919

Skąd: masz taki brzydki ryj, chuju?

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 13:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie wspominajac o pluginach ktore dodatkowo można napisac.

Przykładowy plugin :Auto-Save Smile

Pozaa tym lexiu:

Moim zdaniem techniczne trasy powinny wyglądać właśnie na tych wąskich uliczkach. Oczywiście od czasu do czasu można rzucić coś szerszego, ale dominującą droga powinny być te uliczki. Dla mnie to by było techowe. Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] ACE
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Sie 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 175

Skąd: Lubin

PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Cytat:
esport czy nie esport według was ??

Od esportu jest TMNF, a to po prostu kolejne środowisko z którego można czerpać fhui zabawy, czas zweryfikuje

Cytat:
Ludzie, nie zapominajcie że to wciąż wersja beta, więc będzie zapewne jeszcze sporo poprawek i zmian.

Może i beta ale wątpię ze zmieni się coś w modelu jazdy

_________________
www.modernwarfare3.pl

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mundi1970
Jeździ konno


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 62


PostWysłany: 19 sierpnia 2011, 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Tu króciutko opisałem jak można dodać samochody z Carparku do TM2:
http://forum.maniaplanet.com/viewtopic.php?f=92&t=3714.
Zaleta samochody nie gubią części, możecie pociskać swoimi stadionowymi bolidami Wink.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
TRZ3CI
Pirat drogowy


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 824
Skąd: WUWUA

PostWysłany: 20 sierpnia 2011, 7:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mam prośbę Idea Czy ktoś mógłby podesłać mi autko z kaniona Question
_________________

upload

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
złozi
Junior ujeżdżacz


Dołączył: 12 Sie 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1919

Skąd: masz taki brzydki ryj, chuju?

PostWysłany: 20 sierpnia 2011, 14:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Trz3ci, zapewne tego szukasz http://tmpl.info/forum/viewtopic.php?t=10377
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 20 sierpnia 2011, 16:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dzięki Mundi za ten tutorialek. Wspaniała sprawa!!! Wreszcie auto całe i bez zadrapań po kraksach.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
*WDD* Ścierens
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 03 Maj 2011
Ostrzeżeń: 1
Posty: 288

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: 20 sierpnia 2011, 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zrobili trochę do dupy bo mogli zrobić grę w envirze, który przyniósł im największą sławę czyli stadium, albo jakiś nowy envir z podobnymi parametrami zachowywania się samochodu. np.. City (chociaż to powoli zaczęłoby podchodzić pod NFS'a, ale to tylko przykład.)

Ktoś napisał, że samochód przyśpiesza dosyć dziwnie bo z jakimś lekkim opóźnieniem i na dodatek bardzo energicznie, dla mnie brzmi to tak, ze techy a na pewno jazda w ciasnych zakrętach to będzie porażka.

Sama grafika fakt, nie jest najgorsza ale jak widzę czarne plany po odpadnięciu drzwi czy też tylnej klapy przy ostrzejszym hamowaniu (sam fakt też powala Very Happy) przyprawia mnie o dreszcze za grę która kosztować ma koło 120zł...

PS. Widzę TRZ3CI skina będzie robił na skinie 3D z canion, nie mogę się doczekać. Smile GL TRZ3CI

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG MSN Messenger
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następny
Strona 18 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?