Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Joker.
Why so serious?
Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2 Posty: 504
Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
|
wickeD
Redaktor
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 77
|
Wysłany: 18 sierpnia 2011, 21:34 Temat postu: |
|
|
@oddowicz
Da się jeszcze bardziej rozwalić autko czy to jest już maksimum? Ot tak, z ciekawości pytam.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
axik.
Jeździ konno
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 47
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 sierpnia 2011, 21:35 Temat postu: |
|
|
a mi to kurde tylna klapa nie odlatuje w calosci tylko ta czesc z szyba:/
@misza
no niektore elementy trasy sa dla mnie wkurzajace;p zwlaszcza różne waskie zakrety..
hm a drifty to mozna robić naprawdę dlugie..jeszcze mi się nie udalo przeniesc drifta ze skretu z prawo na lewo.. ale pewnie się da:)
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] oddowicz
Team Poland
Dołączył: 25 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 979
Skąd: CA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jurek
Gangsta Mapper
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558
|
Wysłany: 19 sierpnia 2011, 8:24 Temat postu: |
|
|
Szczerze powiem, że ta opcja z gięciem blach mi się nie podoba. Wczoraj jechałem na serwerze rpg dość rozbudowaną i ciekawie pomyślaną mapkę, i całą drogę pokonywałem takim wrakiem . Autor tej mapy i nazwa była niezdefiniowana, a że mapka była skomplikowana uznaję, że zrobili ją betatesterzy - sympatycy rpg. Niestety, po godzinie musiałem przerwać moją wędrówkę po tej mapie. Zauważyłem dużo nowych elementów, ale jednak brakuje typowych stadiumowych - mam na myśli loopy, gzymsy. Zachowanie auta też nie jest takie jak w stadium. Trzymając gaz, auto dopiero po chwili przyspiesza i na dodatek zbyt gwałtownie. Nie ma airbreaka - hamowania w locie i to jest kolejny mankament. Po dłuższym przytrzymaniu hamulca auto dostaje zbyt dużego kopa na wstecznym, co też przeszkadza podczas trialowych ewolucji. Niby prościej jest jeździć po rurze, ale jak spadniemy na plecy to już nie wykolebiemy się jak żółw dojeżdżając do ściany albo bliskiego cp. Po prostu - nie ma takiej możliwości. Brakuje też popularnych ringów - szkoda.
Powstają za to pierwsze mody. Póki co, to na razie jest tu jeden, może się komuś przydać:
http://85.14.221.253/server-installations-dateien/Trackmania/igntul/mod/GrandeMuraille_RPG_Canyon.zip
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] oddowicz
Team Poland
Dołączył: 25 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 979
Skąd: CA
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] ACE
Doświadczony driver
Dołączył: 17 Sie 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 175
Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19 sierpnia 2011, 10:51 Temat postu: |
|
|
"Zachowanie auta też nie jest takie jak w stadium."
Porównania ze stadium są zbędne bo canyon to inne środowisko. Jedyne co mnie wkurwia to zachowanie samochodu na loopach, poza tym zajebiście przyjemnie się jeździ <3 drift
_________________ www.modernwarfare3.pl
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vanitas / Lexiu
V.I.P.
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham
|
Wysłany: 19 sierpnia 2011, 11:03 Temat postu: |
|
|
Tak, tak. Haterz gonna hate. Największy pesymista co do TM2 zakupił betę, aby się dowiedzieć, z czym ma do czynienia. I może przestać hejtować.
A więc, na gorąco, po godzince grania na Ratlandzie.
- brak chatu (WTF?)
- HUD mniej rzucający się w oczy, na rogu, nie przeszkadzający
- tabele łudząco podobne do Xaseco i Fufi Widgets. Nie pytajcie mnie, czy to z gry, czy to napisane na gorąco dla bety wersje Xaseco.
- interfejs ch**owy. Raz, ze zerżnięty (inaczej tego nie mogę nazwać) z TMUF, ze zmienionymi (nieco) grafikami i utrzymany w biało-niebiesko-czarnej kolorystyce.
Co do fizyki jazdy:
- samochód przy 500kmph (a to jest sporo) sam drifta nie zrobi, grip straszny
- wallride'y jedzie się dość dziwnie, jak zwykły zakręt - lepiej się wchodzi w "rogi"
- jeszcze dziwniejsze są loopy 360, nie wiem jak to opisać. Samochód zamiast skręcać, to dygoce i odbija w przeciwną stronę, na tyle, że jedzie się dziwnym slalomem
- denerwują ostre kanty, płoty na których samochód się po prostu ZATRZYMUJE, tudzież wylatuje na metr w górę. W miejscu.
- także obicia o bandy są zajebiście nierealistyczne. Spotkanie z takową często się kończy obrotem o 180 stopni. W miejscu, prawie.
- GanjaRider zrobił jak zwykle zajebistą mapę. Oczywiście fullspeed. Miło się jechało, nie powiem
Jak wygląda?
- Trackmaniowato. Naprawdę. Ani specjalnie piękniej, ani brzydziej. Może dlatego, że gram na średnich detalach?
Moja konfiguracja kompa:
Intel Core 2 Duo E7500 2x2,93GHz fabryczny
Gigabyte HD4670 1GB GDDR3
Kingston's 1x2 GB 800MHz
Samsung HD502HJ 500GB 7200rpm
Windost 7 Ultimate N
Przy takich ustawieniach (średnich przechodzące na niskie):
chodziło znośnie. Około 40fps, dla mnie to dużo. Tyle co w TMUF na średnio-wysokich.
_________________ Discord: vanitasss
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voytek
Jeździ konno
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 53
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joker.
Why so serious?
Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2 Posty: 504
Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
|
JarOo
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 20 Wrz 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 381
Skąd: Ełk
|
Wysłany: 19 sierpnia 2011, 13:02 Temat postu: |
|
|
Wszystko fajnie ochy i achy, nie mam jeszcze tej gry i nie będę kupował aż pełna wyjdzie, fajnie spoko się jeździ, fajnie się gra, dobre pierwsze wrażenie, nawet niezła grafika, dosyć niskie wymagania, poprostu idealny produkt na zarobek, ale czy według was posiadaczy bety jest to gra esportowa ?? Czy są niektóre takie trasy gdzie nie można zrobić AT, czy na jakichś trasach są nieosiągalne rekordy, jak to jest ?? esport czy nie esport według was ??
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] mat154
V.I.P.
Dołączył: 18 Mar 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 574
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vanitas / Lexiu
V.I.P.
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham
|
Wysłany: 19 sierpnia 2011, 13:24 Temat postu: |
|
|
Powiem ci, że na naprawdę technicznych trasach, bez tych bajeranckich zwężeń na 1,5x auta, to jest ciekawie. Drift wygląda kozacko, generuje sporo funu, jest stosunkowo prostszy do opanowania niż w TMN. E-sport, myślę że jednak coś będzie można zrobić, ale tylko na techniczno-driftowych mapach.
Edytor wcale nie jest taki rozbudowany, że trudno go ogarnąć (sporo takich głosów słyszałem), ot, nowy układ klocków, nieco inny interfejs (wydaje mi się, że znacznie lepszy).
Acha, zajebiste udogodnienie - żeby budować klocki na górach czy w kanionie, nie trzeba najpierw stawiać górki czy kanionu, wystarczy położyć klocek, a górka sama się dobuduje. Proste, ale jak ułatwia życie!
_________________ Discord: vanitasss
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
złozi
Junior ujeżdżacz
Dołączył: 12 Sie 2007
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1919
Skąd: masz taki brzydki ryj, chuju?
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] ACE
Doświadczony driver
Dołączył: 17 Sie 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 175
Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19 sierpnia 2011, 15:56 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
esport czy nie esport według was ?? |
Od esportu jest TMNF, a to po prostu kolejne środowisko z którego można czerpać fhui zabawy, czas zweryfikuje
Cytat: |
Ludzie, nie zapominajcie że to wciąż wersja beta, więc będzie zapewne jeszcze sporo poprawek i zmian. |
Może i beta ale wątpię ze zmieni się coś w modelu jazdy
_________________ www.modernwarfare3.pl
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundi1970
Jeździ konno
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 62
|
|
Powrót do góry |
|
|
TRZ3CI
Pirat drogowy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 824
Skąd: WUWUA
|
|
Powrót do góry |
|
|
złozi
Junior ujeżdżacz
Dołączył: 12 Sie 2007
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1919
Skąd: masz taki brzydki ryj, chuju?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jurek
Gangsta Mapper
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558
|
Wysłany: 20 sierpnia 2011, 16:30 Temat postu: |
|
|
Dzięki Mundi za ten tutorialek. Wspaniała sprawa!!! Wreszcie auto całe i bez zadrapań po kraksach.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
*WDD* Ścierens
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 03 Maj 2011
Ostrzeżeń: 1 Posty: 288
Skąd: Piekary Śląskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|