Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Trasa dla AMBITNYCH
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Trasy, Skiny, Filmy, Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 26 lipca 2006, 10:38    Temat postu: Trasa dla AMBITNYCH Odpowiedz z cytatem  

Witam wszystkich Fanów TMN Smile
Mam zaszczyt przedstawic wam trase o nazwie Arround the WORLD.
Jest to dluga trasa (ok 7min), ale zawarlem w niej mysle wszystko poza wallridem, poniewaz zajalby mi za dużo miejsca na mapie...
Jest w niej wiele skokow, technicznych odcinkow, nitro, zakretow, sa Offroady i Loopy, jednym slowem mapa dla PRO Razz
jeśli ktos ma tu dobry rekord to znaczy ze jest naprawdę dobrym graczem, bo ta trasa łączy w sobie wszystko!
Nie ma w niej Cuta, byla dluuuuuugo planowana i jeszcze dluuuuuuuuuuuuuzej robiona ale polecam Smile
Zachecam do przesylania swoich PB Wink
poza tym zachecam do komentowania na TMX Wink
każdy komentarz pomoze i każda nagroda Wink
Pozdrawiam i zostawiam link
" target="_blank" class="postlink">

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 26 lipca 2006, 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No mnie trasa przypadła do gustu - być może dlatego że wolę dłuższe trasy. Jest całkiem szybka, czego trudno spodziewać się po 7-minutowych trasach, ale o technicznych kawałkach nie zapomniałeś. Wink Pętle pokonuje się łatwo, i łatwo się ląduje wszystkie skoki. Zaraz dam ci na Nations Exchange awarda i swój czas
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[CDD] nawias
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 282
Skąd: że znowu

PostWysłany: 26 lipca 2006, 11:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

tak aby ładnie zaczac napisze ze trasa nie jest wcale dla pro, tylko dla wróżek, ktore potrafia przewidziec ze za górka czai się ostry zakret. Poza tym ta trasa to zbitek wielu krotszych nudnych tras w których nie ma nic nadzwyczajnego. Jest po prostu taka jak inne. Jedyna rzecza która mnie się podobala jest skok z rampy na rampe a potem wykorzystanie tej rampy w loopie. Poza tym trasa jest niedopracowana z licznymi "nieplaskimi" elementami na których woz podskakuje. No i brak jakichkolwiek ostrzezen przed trudnymi zakretami wkurza bo trasy trzeba się nauczyc na pamiec zeby wykrecic dobry czas. No i tytul trasy nie ma zadnego odzwierciedlenia w niej samej. po prostu trasa bez pomysłu, nudna i miejscami denerwująca. I taka moja rada: Zamiast robić 7 minutowe nudy, skoncentruj się zeby dopracowac 40 sekundowa perełkę która będzie o wiele bardziej doceniona.
Pozdrawiam Smile

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 26 lipca 2006, 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No coz, Dziekuje Nawro za Award i dziekuje Nawias za KONSRUKTYWNA krytyke Smile
Niestety musze przyznac, ze nie moglem robić zbytnio oznakowania, poniewaz mieszaloby się to z innymi elementami trasy tzn, ta sama sygnalizacje widzielibysmy na kilku roznych plaszczyznach, wiec robilem ta sygnalizacje tylko w miejscach niezbednych.
Mysle ze przy odpowiednim skupieniu na trasie da się zauwazyc każdy ostry zakret, aczkolwiek nie zawsze jest to proste.
Coz niestety taka trasa zajmuej bardzo dużo miejsca przez co nie mozna wlepic tam kierunkowskazow, jeśli wstawilbym tam kostki ze strzalkami, wtedy z innych stron bylyby mylne, wiec wstawialem tylko kostki ze strzalkami do dolu, aby nie mylily Smile
No coz, staralem się wykorzystywac poprzednie elementy tras, lecz niestety nie jest to latwe ze wzgledu na to, ze trasa zajmuje po prostu bardzo dużo miejsca.
Mam nadzieje ze komus trasa rownierz przypadnie do gustu.
A co do pamieci na trasie, przydatna jest ona w 4-5 miejscach gdzie sekcje sa naprawdę mocno techniczne (ostry zakret 90stopniowy bądź nagle zaostrzenie zakretu) w reszcie miejsc brniemy przed siebie i widzimy wszystko Wink
Pozdrawiam i zycze milej zabawy na trasie.

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 27 lipca 2006, 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nawias Smile Co do pesymistycznego nastawienia do trasy, to polecam Ci się poscigac z kims na rownym sobie poziomie na tej trasie Smile naprawdę gra się super, bo trasa nie jest super trudna i naprawdę mozna jechac na rowni.
Dla przykladu jechalismy dziś w 8 osob na trasie, i ja z Radassem mielismy na mecie roznice najpierw 0.8s, a potem 0.42s a trasa trwa okolo 7 min! (tu trwala 7.01.xx i 7.03.xx), naprawdę w trakcie tych 7 minut, przez 5 przewaga wynosila niewiecej niz sekunde, a prowadzenie zmienialo się kilkunastokrotnie Smile Na wielku CP przewaga wynosila 0.01sek lub obydwa samochody minely CP równo co do setnej!
Na dodatek przyznam ze Radass mnie cwano wziął, chciałem wygrac runde wiec pod koniec zaryzykowalem i przejechalem bardzo szybko pewna sekcje, wyszlo mi to na dobre zyskalem z pol sekundy, lecz radass dzięki temu ze jechal wolniej, wszedl w zakred bez poslizgu kontrolowanego i pojawil się na offroadzie z wyzsza predkoscia Smile przegonil mnie i dlatego z mojej przewagi, na mecie zrobilo się 0.42s przewagi Radassa Smile
Coz jako argument przemawiajacy za moja trasa, musze powiedziec ze osobiscie wole jechac przez 7 minut caly czas po innym odcinku niz 7 razy po tym samym tak jak w multilapie to ma miejsce Smile
chodź Multilapy sa super tez Smile
Pozdrawiam chlopaki Smile

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[CDD] nawias
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 282
Skąd: że znowu

PostWysłany: 27 lipca 2006, 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

lol Very Happy gdyby wyscigi trackmanii transmitowane były na zywo, bo nadawalbys się na komentatora Razz

a i zawsze najlepiej jezdzi się na wlasnych trasach. Do mnie jednak przemawiaja trasy ktore maja nietypowe rozwiazania i w pierwszym przejezdzie mozna je ukończyć. Nie mysl sobie ze nie umiem pokonac niektorych elementow Razz ale niektorych bez ich wczesniejszego poznania po prostu się nie da, i tego trzeba sei wystrzegac robiac trase.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 28 lipca 2006, 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Coz, z Nawiasem nie mam się co klocic bo i tak nie wygram, on się zna lepiej na tm po prostu Razz
jeśli mowiles o perełkach, to perełek chyba nie mam, ale mam kilka przyzwoitych tras nawet jako permamenty na serwach i tutaj dam do nich linki Smile
" target="_blank" class="postlink">
- 6 Months, Jest to trasa na pewna okazje zrobiona Smile Polecam ja osobom, ktore bardziej niz skilltracki, cenia trasy dla zabawy. Jest w niej kilka rzadko wykorzystywanych w innych trasach rozwiazan, ktore naprawdę moga się sprawdzic Smile Trasa ta ma tylko 1 serie zakretow z hamowaniem (po 8-10sekundach się zaczynaja), potem nieliczac ostatniego ostrego zakretu (przy duzej predkosci trzeba puscic noge z gazu lub jak ktos woli, wpasc w poslizg kontrolowany), a na konczu czeka superszybki finisz Smile Radze wycelowac bo na trawie ciężko jest trafic Wink
" target="_blank" class="postlink">
- Pain jest to trasa dla osob, lubiacych laczyc w sobie elementy techniczne (trudne zakrety, mnostwo poslizgow kontrolowanych), z elementami szybkosciowymi (sa 2 miejsca gdzie osiagamy znaczna predkosc). Przed finishem mamy Cut, gdy go zauwazylem pomyslalem nad usunieciem, lecz ten cut (skok z rampy od razu w strone finnishow) znacznie uatrakcyjnia rozgrywke, lecz mozna także na nim stracic, bo jadac bardzo dobrze normalna droga, dotrzemy na mete o parę setnych szybciej niz na skrocie - dziwne Razz Smile Coz ta trasa jest chyba moja najlepsza...
" target="_blank" class="postlink">
- 750cc Capital. Trasy 750cc sa wg mnie najlepsze do scigania, bo trwaja zwykle okolo minuty, a czesto zawieraja naprawdę wiele ciekawych elementow. To akurat jest prosta mapka do scigania, która polecam do gry przez internet.
" target="_blank" class="postlink">
- Funny Not, czasem nazwa ta myli, mialem naprawdę gigantyczne zlewy jak na specatorze ogladalem innych obijajacych się o bandy Very Happy Jest to trening hamulca (przede wszystkim uzywanego w powietrzu), i mysle ze jako mapa treningowa sprawdza się swietnie Razz Wiem ze każdy może mowic ze to szit, ale ta mapa ma w sobie coś dzięki czemu naprawdę smiesznie się jedzie Wink
" target="_blank" class="postlink">
- Grassive jest to mapa w duzej czesci offroadowa i nielatwa. Polecam ja tym, ktorzy cenia sobie umiejetnosci jazdy po trawie a także tym myslacym, poniewaz trzeba dobrze kombinowac by szybko przejechac te odcinki Smile
Coz mapy nie sa może perelkami, ale jednak sa przez niektorych uwazane jako dobre Wink
Polecam serdecznie i czekam na opinie Wink

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[CDD] nawias
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 282
Skąd: że znowu

PostWysłany: 28 lipca 2006, 10:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

wsrod tych szczegolnie wyroznia się grassive, której tutyl jest jakos powiazany z trasa. (odcinki po trawie ktore trzeba pokonywac aggressive? Razz)
dobra trasa, tylko ze chyba na 1 zakrecie brakuje strzalek. apropo strzalek dobrze ze nie lataja jak na innych mapach Very Happy

zeby wystrzec się latajacych znakow łatwo pogodzic je z grawitacja np w taki sposob



trasa 750cc Capital tez jest fajna i przez to ze ma mało kawalkow z jakich zostala zrobiona nadaje się do gry w necie bez lagow.,

pain tez dobra mapka ale niczym się nie wyroznia. mozna pograc

6 miesiecy to mapa która nie trafia w moje preferencje bo mało co uzywa się tam hamulca przez co grajac z jakims przeciwnikiem strasznie trudno jest go wyprzedzic. a jeden maly blad przekresla wszystko. takie mapy zdecydowanie dla mnie sa na nie, choć wiekszosci ludzi grajacych w tmn taka szybkosc się podoba.

nie zabawna mapa jak sama nazwa wskazuje nie smieszna i nie fajna.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 28 lipca 2006, 11:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

dzięki bardzo Nawias za te rozwiazania bo narazie to jestem mało doswiadczony w tych sprawach Smile
dzięki także za Award Smile i widze ze bardzo ładny czas wykreciles Smile
Aktualnie pracuje nad porzadna trasa o porzadnym designie i mysle ze na pewno wykorzystam twoja podpowiedz co do umieszczania znakow Smile
dzięki bardzo i zachecam innych do skomentowania map Wink

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 28 lipca 2006, 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Smile
Po radach Nawiasa postanowilem zrobić trase z dobrze zaprojektowana "otoczka", nie ma powietrznych znakow a wszystko jest ze soba poniekad powiazane Smile Tak dla dobrego wrazenia Smile
także ucze się robić screeny w Paint Shop Pro i mysle ze wychodzi mi to coraz lepiej, wystarczy spojrzec na oblesne screeny z poprzednich map (nie liczac Pain, który ma nowy screen Razz).
Wiec trasa jest prosta, ma 1 loop, 2 long jumpy, zeskok z rampy, parę zakretow i krociutki offroad. jednym slowem nic nadzwyczajnego Smile Ale jezdzi się... hmmm sami ocencie.
" target="_blank" class="postlink">

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Trasy, Skiny, Filmy, Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?