Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[CDD] mor_olo
RoKsTaR
Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 2200
Skąd: Wroclaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeo
nawro
Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2 Posty: 671
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 09 listopada 2006, 20:49 Temat postu: |
|
|
ok po was przyszla kolej na mnie
oto moje pb:
Ferril - 56.40 - coraz bardziej mi się podoba ta trasa chodź irytuje mnie finish gdzie minimalny blad kosztuje przynajmniej pol sekundy... tak 4.5/10
Stanley - 57.81 - skok na rampe = losowosc = zenada... po prostu czlowieku jak chcesz dac innowacyjny pomysl, to pomysl najpierw ze minimalny pech (w tym sensie jakiś uslizg przy drifcie na zakrecie tuz przed) eliminuje totalnie z walki... a jak się ma pecha i do tego nie zna się 100procentowej recepty na idealne ladowanie na krzywiznie, oznacza to wiele strat... a jeszcze ciekaw jestem jakim cuden wybrali ta trase admini... mogliby wybrac jego każda inna, byle nie ta... tez mnie zastanawia liczba awardow, może trasa fajna, ale do scigania to ona taka jak papier scierny do podcierania dupy... ;/ zenada 2/10
DFH - 1.10.90 - trasa fajna, aczkolwiek mam problem z mala liczba FPS, do tego po jakims czasie zaczynaja bolec oczy... (na Kirz tez tak mialem... czy to czas na okulary?.,..) Dalej to tak, zakret pierwszy ten ostry na 1szym lapie, może i fajny, ale wczesniej nikt nie straci wiecej niz 0.05-0.10, i będzie tam zbyt tloczno... bandy gwarantowane. offroad - swietny, skok nad CP - ciekawa sprawa, skok finishowy - podoba mi się chodź jak chce wyciagnac mocny czas to czasem se w niego trafie tak 6.5/10 (dużo awardow ma ale jako trasa do scigania na to zasluguje)
powodzenia w treningu!
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] wiadp1
Pirat drogowy
Dołączył: 09 Lut 2006
Pochwał: 1 Posty: 649
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] hack
Team Poland
Dołączył: 06 Maj 2006
Pochwał: 2 Posty: 1225
Skąd: Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
XP Majak
Doświadczony driver
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 183
Skąd: S?upsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 10 listopada 2006, 22:39 Temat postu: |
|
|
ja trening skonczylem
powiem tak...
mapa DHF... jako mapa - brawa, jako mapa do NC2 - g*wno!!!!!!! dalej to samo pb, ale po prostu zenuje mnie ta mapa i te debilne zakrety (chodzi o 2..)
Ferril - 56.00 - coz, nie podobala mi się ta mapa, ale mecz z UKR pokazal ze swietnie się na niej sciga, stad moja ocena to już 7.5/10 !!!!
Stanley - 57.51 - ZENADA najwyzszego stopnia... sram na ten skok na rampe, jeszcze wczesniej najazd na rampe traficzny, i jeszcze dosyc losowe zakończenie - czasem dostaje drifta, czasem wale w sciane bo brak drifta = czolowa banda...
powodzenia w treningu i nie zaniedbujcie go !
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] wiadp1
Pirat drogowy
Dołączył: 09 Lut 2006
Pochwał: 1 Posty: 649
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] szopek
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 28 Mar 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 5 Posty: 1552
Skąd: San Jose, California
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] wiadp1
Pirat drogowy
Dołączył: 09 Lut 2006
Pochwał: 1 Posty: 649
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] wiadp1
Pirat drogowy
Dołączył: 09 Lut 2006
Pochwał: 1 Posty: 649
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 listopada 2006, 12:28 Temat postu: |
|
|
Troszkę potrenowałem na tych mapkach i moje czasy na razie prezenutją się tak:
Ferril: 57:32
DFH: 1:12.XX
Stanley: 1:00.05 - na tej zupełnie sobie nie radzę i nie potrafie płynnie wskoczyć na rampę, tak, żeby nie wytracać prędkości
Jednym słowem cienki jestem, ale jutro przed meczem jeszcze ostro potrenuję
Co do map, to bardzo podobają mi się mapy Ferrila i Stanleya.
Ferrila, bo bardzo techniczna i łatwo o błąd, więc czuję, że jutro będzie tutaj ostro - szczególnie na finishu
Stanleya, za niezwykle fajnie wyprofilowane zakręty. Jedyne co psuje ogólny obraz trasy to ten nieszczesny skok na rampę, chyba że macie jakiś inny sposób, żeby tę rampę pokonywać ?
_________________ http://przygodowkomania.blox.pl - darmowe przygodówki
http://anegdotki.blog.onet.pl - moje refleksje na temat świata
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
XP Majak
Doświadczony driver
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 183
Skąd: S?upsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] hack
Team Poland
Dołączył: 06 Maj 2006
Pochwał: 2 Posty: 1225
Skąd: Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 11 listopada 2006, 16:18 Temat postu: |
|
|
dobra, sporo kombinowalem z finishem na mapie Ferrila, i oto recepta:
Finish sklada się z 3 zakretow: lewo prawo lewo. I przed zakretem w prawo nalezy dac po hamulcu, wedle uznania jak kto woli czy z poslizgiem czy bez, wychodzi mniejwiecej na to samo. dzięki hamulcowi wbijamy się dobrze w ostatni lewy zakret i nadrabiamy 0.3s.
O to pięknie Hack Ja mam problem na DFH bo czasem jak jadę za szybko ostatni zakret to musze idealnie w srodeczek ttrafic a jak trafie odrobine obok to mnie saltuje ;/
Na mapie stanleya wiadp, jeśli chcesz przejezdzac regularnie (tak jak na meczu trzeba ;p) to trzeba tak:
Masz wskok na ta rampe, tuz przed nim zakret który jest przechylony do dolu a chwile wczesniej mamy rampe. Wiec wyjezdzamy z rampy (jedzcie wolniej a nizej, bardziej się oplaca niz wyzej i szybciej), i wlasnie mamy taki skok w dol... tuz przed zakretem. Pusccie gaz przed nim (dlatego nie oplaca się na rampie poprzedniej szarzowac bo tu i tak po hamulu lepiej dac) i teraz kwestia gustu- slide lub hamulec i spokojny przejazd. Wybierajac slide pusc gaz i wysteruj samochod jak najblizej lewej strony bandy (wtedy skok będzie najmniejszy) a jak dasz po hamulach, to spokojnie wyrobisz się w to miejsce bez skoku ale stracisz z 0.5s nawet. I jeśli blisko lewej strony będziecie to wtedy was nie skozluje. Nie polecam skokow na ta rampe zbyt wysokich bo spowalnia. mam nadzieje ze dosyc jasne były moje wskazowki, milego treningu, pojedzmy ich to mecz o WSZYSTKO!!!!!!!!!!!
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
XP Majak
Doświadczony driver
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 183
Skąd: S?upsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] wiadp1
Pirat drogowy
Dołączył: 09 Lut 2006
Pochwał: 1 Posty: 649
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
|