Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Burning Shit ! by Rezy
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Trasy, Skiny, Filmy, Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Podoba się trasa ?
Tak
22%
 22%  [ 2 ]
Nie
77%
 77%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Rezys
Doświadczony driver


Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 167
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 24 listopada 2008, 23:06    Temat postu: Burning Shit ! by Rezy Odpowiedz z cytatem  

Witam. Jest to taka już prawie finalna wersja trasy. Zostaly do poprawy detale i weryfikacja ( validation ) . Trasa zostanie prawdopodobnie dodana na TMX.
Proszę o rady w komentarzach.

P.S. Jest to mój 3 tech .

Informacje o trasie -

Długość - ok. 50-55 sek
Weryfikacja - 56.63
Rekord autora - 54.12
Typ - Tech
Trudność - Średnia
Cooppers - ok. 2000
TMNF. ^^


P.S. 2 Oceniajcie trase w skali 1-10


@Edit

Zapomnialem o trasie Happy

Link : http://www5.zippyshare.com/v/23013429/file.html

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
KD Master
Pirat drogowy


Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 688
Skąd: W-wa (L)

PostWysłany: 24 listopada 2008, 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jak nie ma validation to po co ją wrzucasz i tworzysz tu temat? ;f
_________________
Już użytkowników zobaczyło ten podpis.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6
Posty: 2032



PostWysłany: 24 listopada 2008, 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

a co to nie można bez walidate przejechać ?;D
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KD Master
Pirat drogowy


Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 688
Skąd: W-wa (L)

PostWysłany: 24 listopada 2008, 23:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No ale chyba wygodniej jeździć gotowe wersje trasy z validate i w ogóle.
_________________
Już użytkowników zobaczyło ten podpis.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 24 listopada 2008, 23:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Trasa jest po validate Wink Chodzi pewnie o zrobinie lepszego czasu przed wystawieniem.

Co do samej mapy - jest dobra, niezle pomysly masz Wink ale mozna jeszcze parę rzeczy poprawic. Na poczatku umiesciles wyskok o jeden poziom za wysoko, przez co nie ma plynnego przejscia na "nowe" klocki, może to był Twoj celowy zabieg, nie wiem.
Dalej jest super przejscie w prawy zakret, tylko nie wiem czy nie jest tam za ciasno - zakret sklada się z dwoch czesci, najpierw wasko pozniej szerzej, zobacz czy odwrotna kombinacja nie będzie bardziej optymalna. Dalej jest ok aż do miejsca z bannerem "warning danger", pozniej trasa wyglada jakbys dorobil ją na szybko, byleby byla dluzsza Wink w sumie to kwestia gustu. Meta mi się podoba, chyba wykorzystam kiedyś ten pomysl Razz
Pokombinuj jeszcze trochę, bo mapka jest ciekawa.

PS. po co ten loop?

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rezys
Doświadczony driver


Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 167
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 24 listopada 2008, 23:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No to tak. Właśnie to przejście sprawia mi problemik. Kombinowałem chyba z 20 min i nic. ;/ Zobaczę, jeszcze posiedzę. Ten zakręt tak miał być. miał właśnie taki problem sprawić. Ponieważ to od niego zależy dobry czas zostawię to raczej. Warning danger... hmm ... to chyba dałem po to żeby nie było zbyt długiej prostej. Chyba usuńę. Hmm ... ogólnie to trasę wymyśliłem w szkole na j. polskim. W zeszycie narysowałem i tak jakoś wyszło. Niestety problem pojawił się gdy w grze okazało się, że jest 3 razy trudniej ten pomysł zrealizować. ;/ Więc początek i trochę środek trasy jest przemyślany. Reszta faktycznie zbyt szybko zrobiona. Posiedzę jeszcze jutro i dziś w nocy trochę. Co do loopów. To taki ozdobnik. Lecz usuńąć będzie lepiej bo mniej cp będzie.

A co do validate. Fakt. Chodziło mi o lepszy. Jako iż jestem graczem na średnio-niskim poziomie lepszego czasu niż 52.xx nie zrobię na tej wersji trasy. ^ ^'

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] Diav3l
Emerytowany Admin


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 1102
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 25 listopada 2008, 17:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mapka dość słaba, i ma sporo błędów.
4/10

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
°אא Ksenuns0n
Pirat drogowy


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 798
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 25 listopada 2008, 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie powiedzialbym ze jest dobra
3/10

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Trasy, Skiny, Filmy, Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?