Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Mixowanie środowiskami
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Admix665
Jeździ konno


Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: 13 Maj 2011, 18:53    Temat postu: Mixowanie środowiskami Odpowiedz z cytatem  

Dodaję ten temat, bo chciałem się dowiedzieć jak mixować środowiska. Chodzi mi o to np. żeby w środowisku Coast dodawać nie tylko podstawowe obiekty, ale także obiekt np. z Islanda. Wiem że jest to możliwe tylko nie wiem jak się to robi. Wiem, że do tego trzeba mieć jakiś program, ale nie wiem jaki. Widziałem kiedyś filmik, jak koleś w środowisku Bay robił górkę ze Snow i na niej robił wieżowce z Bay.

Jakby ktoś mógł mi powiedzieć jak to się robi lub powiedział na jakiej stronce mogę znaleźć poradnik do tego, byłbym bardzo wdzięczny. Exclamation

(Dodano 13 Maj 2011, 21:16)
Pomoże ktoś?

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 14 Maj 2011, 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

1. Po bazy zmixowanych środowisk (puste trasy template) kliknij tutaj: http://forum.mania-creative.com/thread-2271.html?highlight=envmix
2. Jeśli chcesz zmienić pojazd na istniejącej już trasie musisz użyć np. TrackInfo autorstwa VND

Mixy działają jedynie pod wersją United. Na Nations możesz odpalić tylko Stadium ze StadiumCarem.

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Admix665
Jeździ konno


Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: 14 Maj 2011, 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie zupełnie o to mi chodziło, ale dzięki.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 14 Maj 2011, 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ten drugi rodzaj mixa nie jest tak publicznie dostępny i tylko nieliczni wiedzą jak takie cuda tworzyć. Nie podam żadnych namiarów, bo sam nie wiem gdzie szukać.
Podałem envimix, bo myślałem, że o ten typ ci chodzi.

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Joker.
Why so serious?


Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2
Posty: 504

Skąd: Łódź

PostWysłany: 14 Maj 2011, 10:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Chyba właśnie w temacie o TracInfo było coś o tym jak mieszać bloki ze środowisk.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Admix665
Jeździ konno


Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: 14 Maj 2011, 11:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dobra. A wie ktoś może jak dodać własny obiekt do trackmanii? Tak żeby nawet pojawił się w edytorze
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Voj4k
Admin


Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1091

Skąd: Tychy

PostWysłany: 14 Maj 2011, 11:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie da się.... o ile mi wiadomo...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Admix665
Jeździ konno


Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: 14 Maj 2011, 11:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Da się. mam taka trasę gdzie ktoś dodał 2 nowe obiekty:



1. tęczowe podłoże (w prawym górnym rogu)
2. nowa "wyspa" (prawy dolny róg, takie szare)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 14 Maj 2011, 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Te bloki znajdują się w kolekcji Coast, choć nie są wykorzystywane w grze. To jedyne znane mi ukryte bloki w TM. Można je uzyskać bugując trasę w TrackInfo czy innym programie bugującym (ale nie w Unlimiterze, bo tam nie można ustalić typu bloków).
Własne bloki (customizowane modele 3D) można importować przez MediaTrackera, ale będą one przenikalne i mogą stanowić tylko dodatek wizualny. Wpływu na rozgrywkę nie mają. Dokładniej są to skiny samochodów, które zostały przeskalowane do większych rozmiarów i z wykonaną taką geometrią aby symulowały element otoczenia.

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Admix665
Jeździ konno


Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: 14 Maj 2011, 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Lol, ukryte bloki?! Mam trackinfo i jak mam je odblokować?
A co do modelowania to nie wiedziałem że to są skórki samochodów. Heh dzięki za info.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Pomoc Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?