Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
1 kolejka - mappack release
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Universal Team Cup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 08 czerwca 2011, 8:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wstępnie mogę powiedzieć, że sposób przedstawiony przez VND zadziałał Smile Wywaliłem cały plik o którym pisał i teraz mam dobre cienie. Ciekawe na jak długo.

Dziwne tylko, że dzieje się tak tylko na trasach UTC. Na żadnej innej (a przejechałem ich 3826 wedle statystyk profilu) oprócz FS+Nascar tak jest. Pewnie moje rozumowanie jest błędne, ale może autorzy nie przeliczyli cieni przed ostatecznym zapisaniem tras i dlatego tak się dzieje. Bo jest możliwość ominięcia tego procesu.

_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Cosworth' Abszt
Pirat drogowy


Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 814


PostWysłany: 08 czerwca 2011, 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Trasa Nadeo - stadiumy są do d... "--"

Trasa Nascar, czyli Muzzio - kiedyś był taki amerykański serwer z mieszanką speedów i nascarów. Nie wiedziałem, że to sa tzw nascary. Ogólnie trasa ujdzie, choć denerwująca. "+"

Trasa Dirt (Dusty Sky) - wszystko ok poza sama końcówką, gdzie trzeba idealnie się wpasować "++"

Trasa FS (Wonderful Day) - tzw bugoland "--"

Trasa Mini (Mombassa) - Nie wierzę, że nie było lepszych miniasów - na te kilkadziesiąt tras na pewno dominowały mini... :/ no i akurat przyszło przez te najbliższe dni jeździć po naprawdę kiepskiej trasie... najgorsza trasa z tego mappacku "---"

Trasa Tech (Disapproval) - Dobra trasa na pierwszy rzut oka. Do niej nie mam zastrzeżeń, ale jeszcze też jej za bardzo nie poznałem, więc główną opinią/awardem podziele się już na tmx po jakims czasie. "++"

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
goldike
Jeździ konno


Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 12


PostWysłany: 08 czerwca 2011, 23:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

dirt - najlepsza trasa. wyglada jak dirt i smakuje jak dirt, trasa godna lepszych zawodów.
tech - dobredrugie miejsce, gdyby nie dojazd do 1 cp i permanentny nodrift trasa była by bajeczna, szybka łatwa i przyjemna.
nadeo - zeby dobrze pojachac trzeba znać tricki, sztuczki, kung fu i być nolifem, czyli esencja nadeo. dobry wybór
nascar - po prostu sredni. zakret po starcie jest za szybki, wywala na wyjscu, podobnie jak ten przed skokiem. poza tym ok.
fs - porażka za 100 punktów. fs mający raptem 30 sekund i 2 dzikie wallridy. idzcie w ... z ta trasa.
mini - dla mnie mini to zawsze było mini, a nie mini tech. mialby być rózne style, a tu jest 2x tech tyle, ze jeden krotszy. jak na mini techa trasa taka sobie. :?

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lexiu
V.I.P.


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1725
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 08 czerwca 2011, 23:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

goldike napisał:

mini - dla mnie mini to zawsze było mini, a nie mini tech. mialby być rózne style, a tu jest 2x tech tyle, ze jeden krotszy. jak na mini techa trasa taka sobie. :?


Uwierz mi, te 20 sekund mniej robi sporą różnicę.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
*WDD* virgin
Jeździ konno


Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Wyszków, Mazowieckie

PostWysłany: 09 czerwca 2011, 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

no dokładnie, fs jest z dupy wzięty... walle są na farta, problemy z cieniowaniem, jedziesz na prostej i nagle wywala w powietrze... Było dużo lepszych tras (np. trasy Scirra, które jechałem), ale wzięto jakieś trasy co nie wymagają dużych umiejętnośći jeżdżenia fs.

ja mam "swoje" dwie najlepsze trasy - tech Mściciela i nascar nie wiem kogo Razz nascar trochę denerwuje, bo trzeba się idealnie składać w zakręty, a na techu jest wszystko jak powinno być (no może koniec mógł by być inny Razz)

P.S. do autora mapki fs, albo kogoś tam Very Happy - możesz mi podać tytuł tej pieśni, co przygrywa podczas jazdy, bo kolega ją usłyszał i chce ją mieć Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 09 czerwca 2011, 8:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Piosenka z FSa jest stara jak świat. To jest [urlhttp://www.youtube.com/watch?v=6DcfXVL0mh0]Gigi D'' Agostino: The Riddle[/url]

Swoją drogą, nie wiem gdzie Wy łapiecie te bugi na tej trasie. Ja tych tras nie jeżdżę praktycznie wcale a jakoś potrafię ją przejechać. Może nie z oszałamiającym czasem, ale jednak daję radę.

(Dodano 09 czerwca 2011, 8:45)
Gigi D' Agostino: The Riddle

Drugi post przez brak możliwości edycji poprzedniego.

_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
*WDD* virgin
Jeździ konno


Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Wyszków, Mazowieckie

PostWysłany: 09 czerwca 2011, 11:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Cytat:
Piosenka z FSa jest stara jak świat.

Może i tak, ale ja słucham innej muzy i nie znałem Razz

Cytat:
Swoją drogą, nie wiem gdzie Wy łapiecie te bugi na tej trasie. Ja tych tras nie jeżdżę praktycznie wcale a jakoś potrafię ją przejechać. Może nie z oszałamiającym czasem, ale jednak daję radę.


No dobra, ale zauważ, że pierwszy wall jest na farta, trzeba idealnie trafić. Ja nie lubie takich i osobiście uważam trasy fs za największą porażkę turnieju i brane są takie, bo na innych "pewni" ludzie mogliby sobie nie dać rady Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*WDD* Arthas
V.I.P.


Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 99
Skąd: Zadole

PostWysłany: 09 czerwca 2011, 13:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Skończcie płakać, ze trasy chujowe a weźcie się z trening, ileż można.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 09 czerwca 2011, 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dokładnie, nie narzekajcie na mapy, bo są naprawdę fajne.

Nadeo - typowe nadeo, liczy się umiejętność zrobienia no jumpa, jazdy bez gazu, oraz trick na koncu z dirtem. Fajnie, ze nie jest to popularna mapa nadeo, tylko trasa którą mało się gra.

Tech - Trasa fajna, płynna oprócz: dojazdu do 1 CP, łatwo tam o nd. O ile nie jest to problem na TA, to jest to problem na rundy. Dodatkowo końcówka. Mam trochę wrazenie, ze msciciel nie miał pomysłu na mape po 9 CP Razz Zakręt w góre jest trudny i nie mozna tam popełnić najmniejszego błędu, bo kończy to się bandą.

Dirt - Nie grałem dużo dirtów, ale ten jest moim zdaniem fajny, oprócz końca, gdzie z duzą prędkością trzeba zrobić nawrót w góre, dodatkowo zakręt jest bardzo wąski. trochę wqrzający ostatni skok, bo przy złym przejeździ zakrętu w prao na końcu często nei doskakuje się do skoczni.

FS - Co wy od niego chcecie? Przyjemna mapka, nie ma w niej nic na farta. Nie wiem czy tak to się nazywa, ale jeśli chodzi o wallridy (chodzi o te klocki po których się bokiem jedzie) pierwszy jest normalny, przedluzony, ale dzięki temu trzeba się trocjhe wysilić, w drugim trzeba znaleźć odpowiednie miejsce i jest okej Smile Dobrze, ze mapa nie jest długa, wystarczy ze trzeba się 6 map nauczyć Razz

Nascar - dużo nie grałem, ale denerwujące jest to, ze znowu trzeba robić drifta na nascarze (najpierw trzeba było na mapce kwalifikacyjnej). W mapach typu nascar powinna się liczyć umiejętność puszczania gazu w odpowiednim momencie.

Mini - najtragiczniejsza mapa. Dziki zakręt na ziemii przy 6 CP o ile się nie myle, jeśli ktoś uzywa kamery nr. 1 (jak np. ja Razz) to nie widzi gdzie jedzie, w przypadku kamery nr. 2 jest trochę lepiej bo odrazu się widzic czy trzeba skorygować czy nie. Przy kam. 1 musimy liczyć na to, ze dobrze wyczuliśmy zakręt. Później zjazd na trawe i zakręt w prawo, tez nie pozwala na minimalny błąd o który bardzo łatwo przy złym przejeździe wcześniejszego zakrętu. Końcówka trochę dziwna, na FS zmieszczenie się tam graniczy z cudem jak mamy dobrą prędkość. Dodatkowo fajniej, jakby wszystkie mapy robili Polacy... jak grać mogą tylko Polacy to i mapy powinny być polskie. Zeby nie było - nie jestem rasistą czy coś Razz

_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3569

Skąd: Tczew

PostWysłany: 09 czerwca 2011, 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

virgin napisał:
(np. trasy Scirra, które jechałem)


chyba od takiego osobnika nie otrzymaliśmy tras, ale możesz się jeszcze pochwalic, które znasz Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 09 czerwca 2011, 16:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Sciroo a.k.a. Daniel (na forum) albo Toffic. Ewentulanie jego login to estoquer więc po tym możecie sobie sprawdzić. Wysyłał na sam koniec terminów. Wiem bo to WDDek Wink

A receptą na no-drift z początku trasy Mścici3la jest wahadełko jakie robią kierowcy rajdowi. Poszukajcie sobie informacji na ten temat i próbujcie przenieść to do TM. Nie tylko na tej trasie się to przydaje.

_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
*WDD* digger
V.I.P.


Dołączył: 26 Gru 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 360

Skąd: ta agresja?

PostWysłany: 09 czerwca 2011, 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

A jak komuś się nie chce szukać to tu jest to fajnie opisane: http://impreza-evo.pl/index.php/site/node,show,38 Smile
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3569

Skąd: Tczew

PostWysłany: 09 czerwca 2011, 18:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

crowmaster_13 napisał:
Sciroo a.k.a. Daniel (na forum) albo Toffic. Ewentulanie jego login to estoquer więc po tym możecie sobie sprawdzić. Wysyłał na sam koniec terminów. Wiem bo to WDDek Wink


ta, kojarze furiata Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
KaKKuK*nhf*
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 2


PostWysłany: 10 czerwca 2011, 7:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Witam. Chciałbym w imieniu całego NHF przekazać iż jesteśmy zmuszeni do wycofania się z turnieju UTC. Powodem są poważne problemy kadrowe i brak czasu na gre większości z nas z uwagi na okres czerwcowy. Całemu teamowi jest bardzo przykro ponieważ nie chcialeiśmy aby tak to się potoczyło. Pozostaje nam jedynie przeprosić za zaistniały problem i życzyć miłej jazdy.
Pozdrowienia z NHF.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 10 czerwca 2011, 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

misza0 napisał:

FS - Co wy od niego chcecie? Przyjemna mapka, nie ma w niej nic na farta. Nie wiem czy tak to się nazywa, ale jeśli chodzi o wallridy (chodzi o te klocki po których się bokiem jedzie) pierwszy jest normalny, przedluzony, ale dzięki temu trzeba się trocjhe wysilić, w drugim trzeba znaleźć odpowiednie miejsce i jest okej Smile Dobrze, ze mapa nie jest długa, wystarczy ze trzeba się 6 map nauczyć Razz

Nascar - dużo nie grałem, ale denerwujące jest to, ze znowu trzeba robić drifta na nascarze (najpierw trzeba było na mapce kwalifikacyjnej). W mapach typu nascar powinna się liczyć umiejętność puszczania gazu w odpowiednim momencie.

Mini - najtragiczniejsza mapa. Dziki zakręt na ziemii przy 6 CP o ile się nie myle, jeśli ktoś uzywa kamery nr. 1 (jak np. ja Razz) to nie widzi gdzie jedzie, w przypadku kamery nr. 2 jest trochę lepiej bo odrazu się widzic czy trzeba skorygować czy nie. Przy kam. 1 musimy liczyć na to, ze dobrze wyczuliśmy zakręt. Później zjazd na trawe i zakręt w prawo, też nie pozwala na minimalny błąd o który bardzo łatwo przy złym przejeździe wcześniejszego zakrętu. Końcówka trochę dziwna, na FS zmieszczenie się tam graniczy z cudem jak mamy dobrą prędkość. Dodatkowo fajniej, jakby wszystkie mapy robili Polacy... jak grać mogą tylko Polacy to i mapy powinny być polskie. Zeby nie było - nie jestem rasistą czy coś Razz


Dlatego mini został źle wybrany, powinna to być mapka z pomysłem a nie wycinek techa. bo ide o zakład że da się ją przedluzyc i zrobić z tego techa. (ale ze wiekszosc teamów techowych wiec to jest calkiem zrozumiale) chcialbym się spytac jakiegoś doswidczonego mappera jaki powinien być mini ;p


Nascar, tylko na tych gorkach driftuje , resezta staram się rpzeciskacnei najezdzajac na zielone. jak się uda to zdejmiemy shadusia Very Happy ( bo tyle minusow narobilismy poteznych ze az zal ze nie udawalo się skończyć)

Fs, ogólnie fsy jezdzilem z 3 lata temu, i teraz od neidawna, bralem nawet raz w turnieju inwidualnym, mapka jest łatwa , ale wiele zalezy od szczęscia. Mowi się ze na FS poswieca się najwiecej czasu, tu tego czasu zabrakło. parę segmentow moglo być lepszych. Pisze to jako czlonek teamu FS. a nie nadeowiec czy techowiec , wiefc zwazcie,

PS:. Na fs'a narzekają tylko Fsowcy, DZIWNE nie?

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lexiu
V.I.P.


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1725
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 10 czerwca 2011, 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

savier napisał:
Mini - najtragiczniejsza mapa. Dziki zakręt na ziemii przy 6 CP o ile się nie myle, jeśli ktoś uzywa kamery nr. 1 (jak np. ja Razz) to nie widzi gdzie jedzie, w przypadku kamery nr. 2 jest trochę lepiej bo odrazu się widzic czy trzeba skorygować czy nie. Przy kam. 1 musimy liczyć na to, ze dobrze wyczuliśmy zakręt. Później zjazd na trawe i zakręt w prawo, też nie pozwala na minimalny błąd o który bardzo łatwo przy złym przejeździe wcześniejszego zakrętu. Końcówka trochę dziwna, na FS zmieszczenie się tam graniczy z cudem jak mamy dobrą prędkość. Dodatkowo fajniej, jakby wszystkie mapy robili Polacy... jak grać mogą tylko Polacy to i mapy powinny być polskie. Zeby nie było - nie jestem rasistą czy coś Razz


Dlatego mini został źle wybrany, powinna to być mapka z pomysłem a nie wycinek techa. bo ide o zakład że da się ją przedluzyc i zrobić z tego techa. (ale ze wiekszosc teamów techowych wiec to jest calkiem zrozumiale) chcialbym się spytac jakiegoś doswidczonego mappera jaki powinien być mini ;p


Japierdole, Savier - ogarnij trochę, bo ni w cholerę nie rozumiem twoich narzekań. Nawet 9-sekundowego Shorta idzie przedłużyć tak, by to był tech. Tylko po co?
Pewnie masz żal o to, że technicznych map są dwa rodzaje. Dlatego, że i mapy techniczne i mapy mini mają swoich zwolenników i przeciwników, i są traktowane jako dwa różne typy map. Całkiem zresztą słusznie.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 10 czerwca 2011, 13:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Cytat:
Fs, ogólnie fsy jezdzilem z 3 lata temu, i teraz od neidawna, bralem nawet raz w turnieju inwidualnym, mapka jest łatwa , ale wiele zalezy od szczęscia. Mowi się ze na FS poswieca się najwiecej czasu, tu tego czasu zabrakło. parę segmentow moglo być lepszych. Pisze to jako czlonek teamu FS. a nie nadeowiec czy techowiec , wiefc zwazcie,

PS:. Na fs'a narzekają tylko Fsowcy, DZIWNE nie?


FS;ów nie gram na powaznie, ale często grywam na popularnych serwerach z FS'ami i często gram te najlepsze z TMx'a, więc trochę tez wiem Razz Jacy FS'owcy narzekają? Oprócz Ciebie Razz Bez urazy, ale gralem tez na serwie PS (bo z tego co pamiętam w PS jeździsz) i pro czasów nie macie i mapki na serwie są podobnej dlugości i tez część jest na farta.

_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3569

Skąd: Tczew

PostWysłany: 10 czerwca 2011, 13:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mapa FS to najgorsza z najlepszych, ale nawet Lesław dał jej 7,5/10, więc dziwne, że fs-owcy na nią narzekają, choć na razie najgłośniej tylko Ciebie słychać, Savier.

Co do mini - może niektórzy z Was mylą to z shortami? Poza tym, kiedy był temat o wymaganiach map - a tam wyraźnie jest napisane że 20-30s - nikomu to wtedy nie przeszkadzało Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 10 czerwca 2011, 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie jeżdżę w ps pff.
nie mylę mini z shortami Smile.

Tak każdą mapę można przedłużyc, ale ta ma potencjał na techa. 20-30 pff, ktos z was zrobił 30? ^^

Ja wcale nie narzekam na tego niby fsa, póki wysoko jestem i co 3 czas to dedi to dla mnie bomba. Ale ja lubie takie połamance bo sam podobna mapke zrobilem Smile tylko jakos nie widzę za dużo w dedi osob z fs teamem zwiazanym. nie licze lets rockow, bo ja nie wiem co oni jeżdżą Smile

rozumiem może na off jeżdżą ^^ ale nie uwazam siebie za jakiegoś super z fsow a tych co uwazam za lepszych i nawet to pokazuja jakos nei widze w dedi Smile

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 10 czerwca 2011, 15:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dedimanię można wyłączyć żeby nie odkrywać kart przed przeciwnikiem.

A czas na mini przecież jest 30.xx. Ja mam pb poniżej 31.00 więc chyba nie ma się co czepiać o te kilkanaście/kilkadziesiąt setnych.

I pamiętaj, że trasy będziemy jeździć na rundach więc nie mogą one (trasy) być za trudne. Trudne jeździ się na TA.

_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Universal Team Cup Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?