Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
nietypowa prośba
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 12 czerwca 2011, 22:39    Temat postu: nietypowa prośba Odpowiedz z cytatem  

wpadłem ostatnimi czasy na pomysł by się podszkolić na techach. Czy ktoś mógłby mi pomóc w doborze map, które pomogą mi się ćwiczyć na tych mapkach?

Jestem totalnym początkującym (noobem) i coś na ten poziom, ale nie shorty. Każda pomoc byłaby mile widziana.




Sorry jeśli dobrałem zly dział, nie chciałem spamować poradników taką prośbą.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
*WDD* Ścierens
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 03 Maj 2011
Ostrzeżeń: 1
Posty: 288

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: 12 czerwca 2011, 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

zależy czy jeździsz właśnie miniasy (techy na trzy/cztery drifty) czy techy 55sekundowe.
Jeżeli techy to po prostu ESL'e
Inne rady nie widze, ja też nie jestem jakimś pro gamerem tech a jakos po 2 dniach zrobiłem zasrany czas rekru do jakichś noobów WDD:P

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG MSN Messenger
iaM. savier
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 11 Wrz 2009
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445



PostWysłany: 12 czerwca 2011, 22:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem