Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Gameplay TM2
Idź do strony 1, 2  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 13:54    Temat postu: Gameplay TM2 Odpowiedz z cytatem  

http://tm-actu.com/news-912-p2-tm%C2%B2-canyon-gameplay#topnews

Video pierwsza klasa, szkoda, że to mało TM przypomina Sad

Widać, że trzeba się będzie koniecznie przerzucić na pada, poza tym nie wyobrażam sobie na takich mapach uczestniczenia w turniejach (tych bardziej poważnych, techowych w każdym razie i na rundach...)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
[POL] oddowicz
Team Poland


Dołączył: 25 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 979

Skąd: CA

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ale hujoza ; / w ogole mi się to nie podoba, jak mam tak panicznie jeździć to dzięki Very Happy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Vanitas / Lexiu
V.I.P.


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Coś nie chciało im się myśleć. Połączyli środowisko Desert i Coast, wzięli samochód z Coast, drifta z Island i Stadium i myślą, że wepchną to ludziom.

Jak wyżej - chujowizna, nie kupię tego póki scena się tam nie przeniesie.

_________________
Discord: vanitasss

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
misza0
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751


PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie wiem czemu, ale bardziej mi to przypomina jakąś kolejną wersje NFS'a. może i fajna grafika, a nawet bardzo fajna, ale jak ktoś już gdzies pisał - od kilku lat każda gra ma taką grafike. Ogolnie na kolana nie powala Very Happy
_________________
http://www.tm-tube.com/video/23538/For+you+Skimer

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zwyczajnie twórcy "przefajnowali" i zrobili shit a nie grę. Szkoda Sad

Gumy na zakrętach jęczą jak potępione, na nocnym modzie nie widać zbliżającego się zakrętu i jeszcze takie skrajności - albo wąsko jak cholera, albo szeroko jak dwie cholery...

_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Seraphim
V.I.P.


Dołączył: 28 Maj 2010
Ostrzeżeń: 1
Posty: 847



PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

złodzieje, którzy chcą wydać 3-4 części tm2 za jakieś chore ceny w euro i tylko elektronicznie,
sram na ubisoft, niech wypie*dalają do swoich asassynów, a tm niech dadzą spokój
dziękuje
(trochę mnie poniosło)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
iam
Admin Mniejszy


Dołączył: 27 Lis 2007
Ostrzeżeń: 3
Posty: 2477

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Graficznie jest zajebiście, nie ma co kłamać.

Ale poza tym nasuwa mi się parę problematycznych spraw w związku z całą mechaniką:
- drift: Wydaje mi się, że auto wyrzucane zostaje cholernie za daleko przy zaczynaniu drifta, odmiennie niż w tmn czy tmf - będzie to do wyuczenia, wiadomo.
- wąskie drogi: na normalnej drodze-drodze widać, że bolid zajmuje połowę drogi, jak Hummer. No ku*wa, rozumiem, ale jest to wąskie jak (z uwagi na kobiety przeglądające forum porównanie zostało wycięte ;p). To będzie ewidentny problem, nie wszyscy się do tego przyzwyczają.
- bloki: zobaczymy, jakie będą dostępne bloki do budowy tras; jeśli będą tylko takie drogi, trzeba będzie szybko wymyślić block modifier'a pod "dwójkę", ażeby można było miksować i robić szersze trasy, by były bardziej techniczne, niż lolowate.

Edit: tak Seraphim, prawidłowo Cię poniosło. Również sram na Ubisoft, niech wy****dalają do Asasynów.
(nie wiem, czemu mi się wydawało, ze jesteś Crow, przepraszam ;p)


Ostatnio zmieniony przez iam dnia 08 sierpnia 2011, 14:17, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Seraphim
V.I.P.


Dołączył: 28 Maj 2010
Ostrzeżeń: 1
Posty: 847



PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@iam
Jestem Seraphim. Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda


Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15
Posty: 4774



PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jestem ciekawy, kto jest kierowcem tego.
czy to ten sky sam jechal, czy tylko zrobil video?
tak już zasuwa, ze nie ma co za nim dazyc nawet.

@shad
w komentarach zooz mowi, ze klawa jest blisko za padem, jak chodzi o kierowanie, wiec przestawianie się na pada raczej nie powinno być konieczne, tymbardziej, ze pisze, ze przypomina mu handling ze stadium.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Gobis
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 22 Sie 2006
Pochwał: 2
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1472

Skąd: przyjdzie Mikołaj?

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Co nowe video wyjdzie, to gra wydaje mi się co raz to bardziej z dupy.
Ktoś kto lubi Bay, Coast czy Island, pewnie gra mu podejdzie.Ale kurna co z nami stadionowcami? Mapy też jakieś z dupy prezentują.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
BT peciolublin
V.I.P.


Dołączył: 25 Lis 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 149



PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Kiszka , dokladni emiszka tak jak piszesz kolejna edycja NFS'a , te drifty bardziej sztuczne niz wywolane przez gracza .Grafa ok ale za ta cene nie będę się spieszyc z zakupem tej gry .
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Szrama
Pirat drogowy


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 830
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

W życiu nie grałem na innym środowisku niż stadium (pomijając czasy gdy nie miałem internetu i pocinałem w TM original). Fizyka jazdy bankowo będzie inna to też trzeba będzie się uczyć wszystkiego od nowa. Ale każdy z nas grający od TMN też mieszał wąsami jak wyszło TMNF i nieco inaczej się prowadziło bolidy, a teraz i tak nikt nawet nie myśli żeby dalej grać na TMN Very Happy Z czasem większość graczy i tak będzie musiała się poprzenosić na TM2 bo zapewne Ubi tak zakombinuje, że na tmnf gracze nie będą mieli łatwego życia.
Co do samej oceny gry to ch** wie bo na trailerach i gameplayach zawsze jest cud i miód a w praniu najczęściej wychodzi wielkie g*wno. No i oczywiście jebać złodziei z Ubi.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG MSN Messenger
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jakub napisał:
@shad
w komentarach zooz mowi, ze klawa jest blisko za padem, jak chodzi o kierowanie, wiec przestawianie się na pada raczej nie powinno być konieczne, tymbardziej, ze pisze, ze przypomina mu handling ze stadium.


no dobra, przyjrzałem się tym razem trochę lepiej i rzeczywiście, drugi run na pewno jest na klawie i prezentuje się równie dobrze jak pozostałe. Ale ja na TMUF-owych środowiskach też potrafię przejechać mapę dobrze, tak, że wygląda to całkiem ładnie, a tracę np. 2 sekundy na minutowej trasie. Tak ogólnie, to podoba mi się odgłos silnika, bo te wysokie dźwięki bolidu stadionowego stały się już trochę wkurwiające Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
Joker.
Why so serious?


Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2
Posty: 504

Skąd: Łódź

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

A tam, narzekacie. Niektórzy już wiedzą że gra będzie chujowa po obejrzeniu dwóch filmików. Muszą to być nieźli eksperci, nie ma co. Mnie to video trochę podniosło na duchu. Model jazdy nie jest zły, wydaje się być zbliżony do stadionowego mimo iż większość driftów wchodzi bez hamulca. Nie będzie on na pewno do nauczenia się w pięć minut. Nad wyuczeniem się mapy do perfekcji też trzeba będzie trochę posiedzieć. Chcecie to narzekajcie, wiadomo przecież że nikt nie wyda dwa razy identycznej gry.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] naaz
Junior ujeżdżacz


Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 34


PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jeśli tak by wyglądały turnieje w TM to zamiast tydzien trenic 3 mapy będzie się trenić jedną mape,idz pan do chuja Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stys
Pirat drogowy


Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 576
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

o japierdole k**wa mać... nigdy takiego chujstwa nie widziałem na oczy Shocked Ja pi***olę takie granie w takim razie... zniszczyli tą gre, to nie tm... kasa robi swoje i jak widać nie koniecznie na dobre.

Grafika wyjebana to ejst +, ale nic wiecej...
rzucało tym samochodem jak na trasach ordona Very Happy
jedno jest pewne, to się nie sprawdzi.

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Potman
Pirat drogowy


Dołączył: 02 Wrz 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 558

Skąd: Przemyśl

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

A ja mam pytanie. Jaka ta gra musiałaby być żeby wam się podobało?
_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Vanitas / Lexiu
V.I.P.


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Innowacyjna, a nie zerżnięta z poprzedniej części (umówmy się, TM2 to jeden wielki miks). Techniczna, a zarazem nie odstraszająca noobów (jak Stadium). Przystępna - cena, wymagania sprzętowe. To drugie już jest spełnione, nad pierwszym jeszcze trzeba popracować.
_________________
Discord: vanitasss

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
BT peciolublin
V.I.P.


Dołączył: 25 Lis 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 149



PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 18:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

potman taka zeby zachecala (jakieś gole dupy albo coś w tym tylu ) Wink

coś z jajem Razz

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ksdfan
Doświadczony driver


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 229
Skąd: Grodzisk Wielkopolski

PostWysłany: 08 sierpnia 2011, 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie można mieć pretensji do Ubisoftu, bo czytając niektóre opinie tutaj dochodzę do wniosku, że nikt na świecie nie jest w stanie stworzyć gry, która odpowiadałby waszym oczekiwaniom. Część osób chciałaby, żeby była podobna do TMNF, ale gdyby tak było, to od razu ktoś by zaczął rzucać, że Ubisoft chuje prawie nic nie zrobili, a tylko próbują ździerać kasę. Mnie się osobiście podoba, zawsze to coś nowego. Jestem na 100% przekonany, że dużo czasu nie zajmie, aż cała scena przeniesie się na nową TM'kę, tak jak było przy wcześniejszych wersjach Smile
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?