Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Jakie słuchawki polecacie?
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Vox Populi » Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Botrex
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 28 Sty 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 454

Skąd: Włocławek

PostWysłany: 03 grudnia 2012, 10:14    Temat postu: Jakie słuchawki polecacie? Odpowiedz z cytatem  

Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o sprzęt pokroju słuchawek.

Poczebuję porady - szukam porządnych słuchawek, max 150zł, żeby ładnie muzyczka grała i teamspeaki różne trybiły.

Na lanie padło hasło Creative Satelite, ale jakoś w necie nie mogę znaleźć.

Halp.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lewy
V.I.P.


Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 615
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 03 grudnia 2012, 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ja mam Creative Fatality. Cena koło 100zł. Nie narzekam. Jak dla mnie bardzo dobra jakość dźwięku. Mic też niczego sobie. Odczepiany.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Vanitas / Lexiu
V.I.P.


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham

PostWysłany: 03 grudnia 2012, 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Creative Fatal1ty - niezłe jak na 100zł. Głęboki i dobrze kontrolowany bas (co czyni huki i wybuchy w grach odczuwalnymi), nieco za mało średniego pasma. Całość raczej stłumiona i bez dobrej jakości pozycjonowania dźwięków, a separacja instrumentów to śmiech na sali. Miałem je na uszach jakiś tydzień, podziękowałem. Ale jak na sprzęt za 100zł - niezłe. A, jeszcze jedno - odczepiany mic ma tendencję do nie działania po jakimś czasie - jak u mnie.