Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
[Poradnik] Jak robić lepsze czasy, trikow parę...
Idź do strony 1, 2, 3  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 23 sierpnia 2007, 23:09    Temat postu: [Poradnik] Jak robić lepsze czasy, trikow parę... Odpowiedz z cytatem  

Wydaje Ci się, ze przejechales trase idealnie a zajmujesz dalsze miejsca? może nie znasz kilku "chwytow" Smile
O to parę z nich:

1. jeśli zaraz za linia startu jest przyspieszenie, warto jednym kolem najechac na zielone pole i wtedy na przyspieszenie - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!

2. jeśli zaraz za startem jest zjazd w dol o przekroju poprzecznym podobnym do litery "S" to warto pokonac go zjezdzajac "pijakiem", czyli lewo prawo - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!

3. jeśli po starcie jest ostry zjazd na przyspieszeniu to:
a)puszczasz gaz na moment
b)hamujesz na ulamek sekundy
c)pelen gaz i zjezdzasz po zewnetrznej
Jak się dobrze opanuje to c) podobno jest najefektywniejsze. Ja jednak polecam wariant a) - roznica prawie niezauwazalna na krotkich trasach, a na dlugich roznica zanika Wink
obojetnie jaka technike wybierzesz - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!
edit: nie bylem pewien co do tego punktu :/ sciagnalem replay z trasy nadeo D-2, tam koleś przed zjazdem hamuje skrecajac w lewo, skomplikowane to trochę, w najlepszym moim przejezdzie na 1 cp mialem do niego +0.05 :?

4. Wjazd z trawy na "wyzszy" asfalt przy niskiej predkosci - warto wjechac pod lekkim katem niz prosto - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!

5. Walenie w bande Smile - chodzi o umyslne, a nie wylatywanie z toru Razz Najczesciej ta technike wykorzystuje się przy zakretach przed którymi trzeba ostro zwalniac. Uderzajac w bande pod odpowiednim katem mozna zakret pokonac naprawdę szybko Wink - OSZCZEDZASZ KILKNASCIE/DZIESIAT SETNYCH!!

6. Niby banalne i oczywiste, ale dla gracza co dopiero zaczyna nie do konca, czyli prostujemy lot - warto bedac w powietrzu wyrownac lot by spasc na cztery kola, szybciej się sunie - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!
edit, cytat Gawron: "co do p[kt 6 to najlepiej spasc na jedno kolo.
"

7. Najbardziej efektywne - drift, tu oszczedzasz ~0,5 sekundy [technika opisana w innym temacie na tym forum]


Trasy i powtorki przejazdow do pocwiczenia solo do sciagniecia tu. Numery tras odpowiadaja wyzej wymienionym trikom

download:
trasy do cwiczen
powtorki poprawnych przejazdow

POWODZENIA!!! :wink:

jeśli ktos zna inne tricki niech dopisze.


Ostatnio zmieniony przez cobham dnia 26 sierpnia 2007, 18:59, w całości zmieniany 2 razy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
[POL] Coof
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2557


PostWysłany: 23 sierpnia 2007, 23:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

widzę, że Ci się nudzi Razz

nawet fajny mały poradniczek.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pysio2727
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 135
Skąd: Jarocin

PostWysłany: 23 sierpnia 2007, 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

musze powiedziec cobham ze się wysiliłes tym pisaniem niktórym może się to bardzo przydac super poradnik Very Happy pozdro
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
envy
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4
Posty: 2646

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 7:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

o pkt 1,5,6,7 wiedzialem ale o reszcie nie do konca, wiec thx cobham
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
knurowica
Doświadczony driver


Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 116
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 7:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Doskonale napisany poradnik. Chyba będę musiał skorzystać z kilku porad.
_________________
AMD Athlon 2000+, 512 DDR Ram, Radeon 9600 XT, Dysk twardy Sony 250 GB, Nagrywarka DVD LG

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 8:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

wielu z tych porad nie znałem, pewnie przez to ze zwykle od nadeosow trzymam się z daleka Razz ale bardzo fajny poradnik i mysle ze może coś się przyda kiedyś Wink
_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Robot
Pirat drogowy


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 627
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

A ja bym prosil jeszcze porady odnosnie loopow spiral i wallride'ow ;]
Poniewaz na speed trackach nie wiem gdzie trace cenne setne =(

Z gory THX Happy

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pysio2727
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 135
Skąd: Jarocin

PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

to napisz do venoma on ci powie bo na speed trackach jest zajebis*ie dobry Very Happy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Robot
Pirat drogowy


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 627
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ale czy uda mu siie wytlumaczyc ??
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pysio2727
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 135
Skąd: Jarocin

PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mi tam kiedyś tłumaczyl jak bylem u niego co jak gdzie jak wjechac jak zjechac itp wiec na naszym forum masz jego gg wiec mu napisz Very Happy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] gawron.
Doświadczony driver


Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 158


PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

co do p[kt 6 to najlepiej spasc na jedno kolo.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 24 sierpnia 2007, 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ad Gawron
Zgadza się, w zasadzie nigdy nie laduje idealnie na 4 lapy, czesto jest to jednak kwestia przypadku (nawyku). Nawet na powtorce z przjazdu z mapy "6 o_0" widac, ze nie jest to "idealne" ladowanie :wink: Post zedytowalem^^
Masz jeszcze jakieś sugestie?

PS. Testowal ktos mapy, ktore dolaczylem? Sam jestem ciekaw czy poprawnie je przyjechalem, czy może przypadkiem nie wprowadzam was w blad? ktos pobil rekord autora? /w zasadzie to tylko kilka razy je przejechalem robiac author time/

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
AiooN
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 5


PostWysłany: 25 sierpnia 2007, 8:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

cobham napisał:
PS. Testowal ktos mapy, ktore dolaczylem? Sam jestem ciekaw czy poprawnie je przyjechalem, czy może przypadkiem nie wprowadzam was w blad? ktos pobil rekord autora? /w zasadzie to tylko kilka razy je przejechalem robiac author time/

Na mapie nr 2 zrobilem 0,01s lepiej Razz a prawie wszystkie pozostałe równo z authorem.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
bartek007
Jeździ konno


Dołączył: 08 Lip 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 22

Skąd: Kalisz :)

PostWysłany: 25 sierpnia 2007, 9:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

A mógłbyś zrobić też takiego guide'a do TMU? Proszę. Very Happy Laughing Very Happy Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
złozi
Junior ujeżdżacz


Dołączył: 12 Sie 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1919

Skąd: masz taki brzydki ryj, chuju?

PostWysłany: 25 sierpnia 2007, 10:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

lol po co przeciez to nic się nie rozni robisz tak samo wszstko tak jak w nations
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
envy
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4
Posty: 2646

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 25 sierpnia 2007, 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ale tylko na trasach stadium, bo na innych envi to trochę inaczej się jedzie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Robot
Pirat drogowy


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 627
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26 sierpnia 2007, 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

PLS niech ktos napisze poradnik do speed-trackow
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
|GT| R1p
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 19 Sie 2006
Pochwał: 2
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1198



PostWysłany: 26 sierpnia 2007, 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Poradnik do speedtracków

1. Przytrzymac strzałke do przodu
2. Od czasu do czasu umiescic bolid w okolicach bandy
3. Powtarzac przez ok 45-50s

HF!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Robot
Pirat drogowy


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 627
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26 sierpnia 2007, 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

LOL ale poradnik;/ Żal 1/10

[ Dodano 26 sieprpnia 2007, 18:11 ]
A tak w ogóle to dokladniej chodzi mi o to jak najezdzac na wallraidy i loopy

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] LooKaSh
Team Poland


Dołączył: 11 Gru 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 939



PostWysłany: 26 sierpnia 2007, 18:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie ma żadych regół co do jeżdżenia po wallrideach i lopach... myśle ze trzeba scinać wallridy jak najbardziej się da a lopy to czasem przydaje się jazda po krawędzi lopa czyli po tym szarym pasku, ale to są zadkie sytuacje (:
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Poradniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?