Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Sens gry - za co kochamy TMN?
Idź do strony 1, 2  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania Nations
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Który z trybów gry jest lepszy?
Time Attack
55%
 55%  [ 38 ]
Rounds (ew. Team)
44%
 44%  [ 31 ]
Wszystkich Głosów : 69

Autor Wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 28 czerwca 2006, 20:04    Temat postu: Sens gry - za co kochamy TMN? Odpowiedz z cytatem  

FU napisał:
rounds sa za latwe
jedziesz asekuracyjnie i tylko patrzysz jak kolejni odpadaja
bez sensu
a time attack to jednak umiejetnosc - zblizyc się do WR na customach potrafia nieliczni majac ograniczona liczbe prob

Wally napisał:

LOL? to zagraj w rounds z kims dobrym... zwykle jest tak ze na rounds, niewielu jest dobrych graczy bo wiekszosc idzie se ponabijac punkty, a na UK~Rounds, jak przyjda jacys z UK~ to jest dopiero wyzwanie!Time Attack mi osobiscie nie sprawia frajdy, bo atakowac czas to ja se mogę solo bez podlaczania do internetu, Trackmania kipi grywalnoscia dopiero w rozgrywkach rounds! chcesz zagrac z kims porzadnym - spróbuj zlapac na UK~Rounds kogos z UK~, jak go pokonasz kilka razy pod rząd, to wtedy się wypowiedz ze Rounds sa za latwe Smile
pozdrawiam Smile

mor_olo napisał:
dokładnie wally mi tez najwieksza frajde sprawia pocwiczenie mapy na solo a potem albo jakiś meczykl zagram albo narounds i to jets prawdziwa rywalizacja

FU napisał:
a co to znaczy "lowranker" dla Ciebie
ja już mam 450 Smile, jak znajde dobry serwer to jutro będzie już 300 Smile
każdy powyzej mojego miejsca to highranker Smile

a roundsy w porównaniu do time attack sa banalne - uwierz mi, bo sporo czasu przesiedzialem na roundsach Smile


myślę, że zrodziła się nam ciekawa dyskusja na temat sensu gry w TMN Smile
jak widzimy jedni grają w TMN po to, by być najlepszymi. Nabijają punkty na Time Attack, sprawia im to frajdę. Dla niektórych tryb Rounds jest zbyt łatwy, więc grają na Time Attacku. Dla innych kwintesencją gry jest tryb Rounds, gdzie walka trwa cały czas, walka o punkty, nie o jak najlepszy czas.

Dla mnie prawdziwa gra to tryb Rounds, ew. Team. Każdy startuje równo, w tym samym czasie, każdy ma 1cel - dojechać jak najszybciej do mety. Tryb ten eliminuje błędy, 1błąd i przy graczach na poziomie, możemy pożegnać sięjużz walkąo zwycięztwo w tej rundzie, lecz nic straconego, są jeszcze następne! Za to kocham ten tryb, tutaj trackmania kipi grywalnością. Może wydaje mi się tak bo wychowałem się na wyścigach formuły1, więc lubię jak sa przyznawane punkty itd Smile Tryb Team jest bardzo podobny do rounds, więc nie wymaga opisu Smile

Czekam na wasze opinie, mam nadzieję, że pomożecie mi rozwinąć ten temat i zrodzi się ciekawa dyskusja, czekam na wasze opinie Smile

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
freequ
Jeździ konno


Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 47
Skąd: Katowice

PostWysłany: 29 czerwca 2006, 8:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Time attack - dla ty ktorzy chca się bawic
Rounds, team - nabijanie punkcików Twisted Evil

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
EnD
Jeździ konno


Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 30
Skąd: stamt?d

PostWysłany: 29 czerwca 2006, 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Osobiście rzeczywiście - Rounds sprawia większą frajdę niż zwykły Time Attack, na którym chodzi tylko o zdobycie lepszego czasu w wynaczonym czasie... Później są narzekania "f*** przed metą akurat czas się skończył!" etc, co raczej nie występuje w rounds.

W trybie rounds, widzimy rzeczywiste umiejętności gracza, a nie znajomość trasy (chociaż jak się trasy powtarzają albo już są znane dla ludzi to już niestety nie są to same umiejętności)

Jedynie denerwuje to, że niekiedy z przyzwyczajenia nacisnę ENTER no i na daną rundę mogę tylko popatrzeć jako widz...

przy okazji: teraz mój serwer będzie codziennie (od 22, 23 wieczorem do rana) w trybie Rounds! Smile [codziennie nowe trasy, żeby nie było tak łatwo Smile]

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Xard
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 2


PostWysłany: 29 czerwca 2006, 9:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Za nic!
Ewidentnie najgorsza Trackmania!

_________________
|GT| We're 2 fast 4 u

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Acegikmortvy
Doświadczony driver


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 172
Skąd: Radom

PostWysłany: 29 czerwca 2006, 9:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mówimy o sensie gry czy o rodzajach serwerów w TMN?
Jeżeli o pierwszym to TMN jest dosyć słaba, nie ma dodatków, jedno środowisko, mało bloków, jeżeli już są to jakieś monotonne, nie ma efektu Trail, nie ma tuneli, nie ma przepaści/wody, jeden tryb Solo (Race), jest Inflatable, ale w Bay można było robić czarne siatki, w Island takie białe platformy, a w Coast takie czarne bloki o nazwie GP, nie ma super nitra,
niektórzy mają zwalony edytor skinów, brak kompatybilności z TMSX (Bryki), brak Outro poza serią Pro, poza stadionem jest białe tło, w TMSX była woda, brzydka muzyka, straszne lagi na serwerach itd. itp.... Ogólnie
TMN must be banned, TMS is funned

_________________
Zdjecia moje na http://acegikmortvy.fotosik.pl/
Moj nick na TMX: Astartoscht
Moj nick na TMNX: Scarlet
Moj nick online w TMN: Remigiusz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
[CDD] mor_olo
RoKsTaR


Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 2200

Skąd: Wroclaw

PostWysłany: 29 czerwca 2006, 10:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Rounds w zyciu nie jest do nabijania punktów bo w rounds najelpiej gra się w maks 10 osob i nie hcodiz o punkty tylko to ze przez cala plansze jedziesz z rywalem czujesz jego oddech na plecach starasz się go wyprzedzic.
PS. CO jest lepsze kwalifikacje do Grand PRIX F1 czy sam wyscig F1 ?

_________________
*... i wszystko jasne.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29 czerwca 2006, 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No w paru punktach, które wypisał acekigmortvy się zgodzę. Najprzyjemniej grało mi się i robiło trasy w TM Sunrise - tam były aż 3 środowiska, więcej bloków do ozdobienia trasy, tunele, woda, góry i smugi w MT, nie pogarszał się wygląd samochodów w powtórkach no i były 4 pory dnia. Ale jednak Nations ma to samo co inne TrackManie, to coś co wciąga. Very Happy Ta prędkość, nie zapomniano o kilku niezwykłych elementach jak pętle, ścianki, rampy itp. , łatwe robienie tras no i zawsze można dodać swoją muzę. Wink

Co do trybów wyścigu to też myślę że lepsze jest Rounds. W Time Attack często się wnerwiam że jest za mało czasu i zawsze jest coś takiego że jak o coś zahaczę to mam odruch naciskania Entera. Razz W Rounds tego nie ma, no i tam czuje się prawdziwą rywalizację.

A co do dodatków - Nations jeszcze nie ma żadnych bo to dość nowa gra, ale słyszałem że wyjdzie dodatek w sierpniu o nazwie "Nations eXpanse"

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Acegikmortvy
Doświadczony driver


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 172
Skąd: Radom

PostWysłany: 29 czerwca 2006, 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ten eXpanse: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=110786&page=auto#auto ?
Czy będzie płatny?
Czy ten link to April Fool?

_________________
Zdjecia moje na http://acegikmortvy.fotosik.pl/
Moj nick na TMX: Astartoscht
Moj nick na TMNX: Scarlet
Moj nick online w TMN: Remigiusz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 29 czerwca 2006, 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Acegikmortvy napisał:
Ten eXpanse: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=110786&page=auto#auto ?
Czy będzie płatny?
Czy ten link to April Fool?


nawet jeśli będzie płatny to z chęcią kupie, bo TMN jest uboga, tu się zgodze. Jak wyjdzie dodatek porzadny zmieniajacy dużo w grze to TMN będzie wymiatac! trackmania dzięki temu ze TMN jest za free zrobila sobie wielka reklame! przeciez nawet w ClanBase jest TMN!
co do wypowiedzi MOR_OLO to slusznie to ujął że wyscig w koncu lepszy niz kwalifikacje Smile
a ciekaw jestem co się po tych wszystkich argumentach FUzor wypowie Very Happy

cóż nie pozostaje nic innego jak czekać na super dodatek! Smile

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[CDD] Yard
Emerytowany Admin


Dołączył: 08 Lut 2006
Pochwał: 2
Posty: 478

Skąd: W-wa/Lublin

PostWysłany: 29 czerwca 2006, 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

rzeczywiście bardzo ciekawa dyskusja się robi Smile
dla mnie oczywiście sensem gry jest zdecydowanie Rounds, ten tryb sprawia najwieksza frajde, szczegolnie jeśli gra się z osobami na swoim poziomie i wszyscys znaja trase. W TM niezapomniane sa wyscigi druzynowe, w których po tygodniu ciezkiego treningu obie druzyny znajac dokładnie trasy finiszuja niekiedy w przeciagu 0.5 sekundy, a miedzy graczami decyduja setne. Swoj urok maja tez wyscigi 1on1 (będzie mozna się przekonac w nadchodzacym Giant Cupie), gdzie najwazniejsze jest opanowanie nerwow i niepopelnianie duzych bledow, ktore praktycznie eliminuja z walki. No i oczywiście sa serwery, gdzie gra się Rounds for fun (w TMN na przyklad UK~Rounds), gdzie nie ma zadnej ogromnej rywalizacji, nikt nie przjmuje się ladderem i to jest dla mnie sens tej gry Smile (poprzednich TM oczywiście tez)
A co do waszych wypowiedzi:
freequ napisał:
Time attack - dla ty ktorzy chca się bawic)
Rounds, team - nabijanie punkcików Twisted Evil

chyba ci się coś pomylilo, jest dokładnie odwrotnie Wink
Xard napisał:
Za nic!
Ewidentnie najgorsza Trackmania!

a grales chociaż we wszytskie?

a ten eXpanse, to był April's Fool Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
FU
Jeździ konno


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 20


PostWysłany: 03 lipca 2006, 7:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jakto co jest celem
celem jest rywalizacja
ladder odzwierciedla rywalizacje bo do otrzymania punktów musimy wygrywac z lepszymi od siebie w rankingu (a ci lepsi musieli wygrywac z jeszcze lepszymi itd) - a jakby nie patrzec wynik w ladderze przeklada się na umiejetnosci (tego nie trzeba tlumaczyc - wystarczy wejsc na serwer i zobaczyc jaka jest roznica czasów miedzy goscmi z przedzialu 1-250 a 251-1000)

zreszta - z dobrymi umiejetnosciami nabic ranka jest banalnie prosto - przykladem Cold który zalozyl drugie konto i w dwa dni wbil do pierwszej setki (psychol) %-)

tak wiec do roboty - mowicie ze time attack jest ch**owy a zaloze się ze po prostu ssiecie po calosci na serwerach z dobrymi graczami ;-) (może to was zdopinguje zeby POL weszlo do pierwszej 10tki)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 03 lipca 2006, 8:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

heheheh Very Happy dobre FU Smile ja nie ssalem na linksmai ale zdarzalo mi się ze bylem na 30ktoryms miejscu jak mi mapka wybitnie nie lezala Smile tak przychodzilo po 15-20pkt za runde w porywach do 150 jak było 1sze miejsce, albo podium a przeciwnicy dobrzy Smile Smile
zobacz na Janusze Smile rank 900 coś a jak nas na meczyku wczoraj wszystkich jechal? po calosci prawie wszystko wygrywal, to sa umiejetnosci ktore widac, a to ze nie gra dla ranka to jego sprawa, i zaloze się ze znajdzie się z 200 lepszych od tego goscia który jest 1szy w rankingu i moga być to kolesie nawet z przedzialu 5000-8000, zobacz sobie np. na Yarda, albo Nawro Smile
jakby każdy gral na przetloczonych serwerach po to by nabijac sobie punkty to uwierz mi, ze dostac się nawet do miejsca 1000 czy 500 byloby nieziemsko trudno Smile wiec FU liczymy na Ciebie w nabijaniu pkt dla Polski, przynajmniej ja na Ciebie licze Razz

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
FU
Jeździ konno


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 20


PostWysłany: 03 lipca 2006, 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mysle ze do dobrego ranka to pierwsza 10tka by musiala być (W TEJ CHWILI) powyzej 16 000
a na razie tylko error jest powyzej
i jak dobrze kojarze to na dolnych miejscach punkty zacznaja się od 14xxx Sad

roznica jest taka ze punkty nabija się na customach a mecze gra (niestety) na nadeo - no i chcac nie chcac trzeba się przestawic, przyjac do wiadomosci ze pierwszy mapcycle to praktycznie lag i unofficial i takie tam

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[CDD] Yard
Emerytowany Admin


Dołączył: 08 Lut 2006
Pochwał: 2
Posty: 478

Skąd: W-wa/Lublin

PostWysłany: 03 lipca 2006, 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

tak jeszcze z innej strony, pojawilo się coś takiego ,z tego co widzialem, jak 'Ladder Boost', czyli towrzenie zamknietych serwerow, tylko dla graczy o odpowiednio niskim ranku, i podkladanie się pod kogos, zeby go wywindowac w ladderze...
dlatego tez nie lubie laddera, rodzi jakas niezdrowa rywalizacje, ewentualnie po prostu niewpuszczanie slabszych(, ktorzy przez ro nie maja szans na wybicie się ludzie zapominaja, ze TM to przede wszytskim zabawa.
tutaj widac to bardzo dobrze: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=2763
mi osobiscie ladder się znudzil 3ciego dnia gry, jak zobaczylem, ze zeby być wysoko, zawsze trzeba grać na tych samych serwerach (wtedy to ktd było) a w dodatku na trasach Nadeo Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda


Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15
Posty: 4774



PostWysłany: 03 lipca 2006, 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

musze dac racje wally´emu.
no i yard´owi czesciowo.

ale poziom na trackow nadeo jest poprostu wyszszy!
tz. czasy graczy na trackach nadeo sa w porównaniu do tego co jest mozliwe na tych trackach lepsze, niz na customach.
na customach nawet z malym bledem mozna wygrac lub zrobić wr, na nadeo raczej nie.
jak gracz top 100 na swiecie gra na serwerze z nadeosami, to normalnie po 2 trackach z serwera wychodzi,
bo jest mu wstyd, ze ze swoim "super" rankingiem jest np "tylko" 10. w biegach, i jest sporo lepszych czasów niz jego.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
FU
Jeździ konno


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 20


PostWysłany: 03 lipca 2006, 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jasne jakub - ale nie wszystkich bawi walka o 0.01 zwlaszcza ze wiekszosc z nas gra na klawiaturach i nie zawsze ma idealne opanowanie pojazdu

czy nadeo stoja na wyzszym poziomie ? nadeo sa po prostu ograne do bolu i dlatego wszyscy wykrecaja w miare dobre czasy - ja przeszedlem solo na od****dol, pozniej gralem trochę na ktd w experty, chwile na jamslanie i tyle - nie ruszam nadeo na codzien bo sa dla mnie slabe - no i nie ukrywam ze nie znam tych tras, nie ogladalem replayow, nie gralem w nie po 1000000 razy po to zeby miec 14.59 zamiast 14.61 itd - ch**owo się sklada ze niestety będę musial się za to zabrac skoro mecze sa tylko na nich grane Sad

natomiast na custom liczy się to jak naprawdę grasz w tm - bo nie wykrecisz bez umiejetnosci dobrego czasu nie znajac zupelnie mapy, tutaj nie ma czasu powtarzac po 1000 razy jak praktycznie co dwa dni zmienia się mapcycle - i nagle zamiast wallrideow masz same techniczne, pozniej same ze skrotami, same speedy itd - nie nauczysz się - zwlaszcza ze customow powstaly setki jak nie tysiace i polowa graczy która jedzie dana mape widzi ja poraz pierwszy, a druga polowa widziala ja może kilka razy (nie mowie tu o ogranych trasach irondragons czy andree) - proste

yard - nikt się pod nikogo nie podklada w praktyce bo po co - nawet pierwsza 10 tka sciga się o miejsca bo kto będzie mial lepsze ten dostanie punkty, a serwery sa zamkniete dla slabych rankow bo miedzy innymi od tego zalezy przydzielanie punktów - od sredniej rankingu na serwerze, od miejsca, czasu i od tego z kim się wygralo

oczywiście to z forum nadeo to kurestwo - tak gra teraz klan kfl nfl lcf czy jak tam te chuje maja - wiekszosc z pierwszej 10tki to ich gracze, dodatkowo boostuja wszystkich innych ze swojego klanu - niedlugo nie będzie się mozna wbic już w ogole do 15stki bo ja caly klan zajmie

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[CDD] Yard
Emerytowany Admin


Dołączył: 08 Lut 2006
Pochwał: 2
Posty: 478

Skąd: W-wa/Lublin

PostWysłany: 03 lipca 2006, 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

FU napisał:
ch**owo się sklada ze niestety będę musial się za to zabrac skoro mecze sa tylko na nich grane Sad

chyba zartujesz, mecze gra się zazwyczaj na dobrych custom, ewentualnie na Nadeo Pro, a jak ktos się chce męczyć na Nadeo i na nich ustawia mecze, to jego sprawa Wink

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda


Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15
Posty: 4774



PostWysłany: 03 lipca 2006, 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jakos tam masz racje fuzor,
ale poprostu to jest rzecz gustu.
ja wole nadeosy, ty i inni lubja customy.
dla mnie nie ma problemu.

mecze mozna jechac jak się chce, ale okazalo się, ze wiekszosc teamów chce grać mecze na nadeo, w modusie time attack,
wiec [POL]team proponuje mecze innym na 3 beginner, 3 advanced i 3 expert.


Ostatnio zmieniony przez [POL] Jakub dnia 03 lipca 2006, 17:45, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Acegikmortvy
Doświadczony driver


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 172
Skąd: Radom

PostWysłany: 03 lipca 2006, 17:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Chyba już mówiłem, że o gustach się nie dyskutuje.
Po za tym oba tryby są dobre, w Rounds jest lepsza punktacja, wkurza zato Respawn = No!, Time Attack to odwrotnie niż Rounds

_________________
Zdjecia moje na http://acegikmortvy.fotosik.pl/
Moj nick na TMX: Astartoscht
Moj nick na TMNX: Scarlet
Moj nick online w TMN: Remigiusz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Gering
Jeździ konno


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 45


PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Fajna dyskusja. Ja osbiście wole TA z jednego tylko względu... uwielbiam walczyć z czasem. To że dostaje się tam punkty itd to już taki dodatkowy smaczek. Ja mam radoche z tego że wykręciłem dobry czas i koniec. A co do tego czy Nadeo czy Customy... szczerze to nie robi mi to wielkiej różnicy. Ważne żeby trasa była ciekawa i tyle Smile Owszem preferuje Nadeo ale to dlatego ze jest tam więcej tras które mi odpowiadają. poza tym Customy bywają mocno rozbudowane i mój sprzęt ma problemy... a przy skokowej animacji wiadomo jakie są szanse na dobry czas.
_________________
" I never seem to understand the time, the place and who I am... "

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania Nations Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?