Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
PL6 - preselekcja tras
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 13 Maj 2008, 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

dobra, czekam na trasy.

Taka mala prosba. Nazywajcie trasy oraz maile w ten sposob:
    PL6 - Twój nick - A/B/C

Łatwiej będzie mi się segregowalo i szukalo mapy.

PS. Damianhh, dodaj notke do regulaminu^^. thx

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robot
Pirat drogowy


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 627
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13 Maj 2008, 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

COb doszla moja trasa? :/
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 13 Maj 2008, 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

cobham napisał:

PS. Damianhh, dodaj notke do regulaminu^^. thx


szur, chociaż już zaczalem fantazjowac nad wymyslnymi nazwami tras^^

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
Redux1991
Jeździ konno


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 38


PostWysłany: 14 Maj 2008, 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Cobham, a moje doszły??

P.S
Jak coś jest źle to napisz mi chcę sam poprawić błędy na mapce, a jak nie ma błędów to napisz czy się nadają czy nie!!!

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
FF.X-Fi TranQ
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 4
Skąd: Śrem

PostWysłany: 16 Maj 2008, 5:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Hje moja pierwsza traska na PL6 została hmmm (niewiem jak to ująć) "przyjęta" po kilku poprawkach
teraz robię nową raczej już zrobiłem >>masz na Mailu cobham<<
PzDr

_________________
TranQ - to ja Very Happy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*тсω* chybeck
Pirat drogowy


Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 905
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16 Maj 2008, 10:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

takie pytanie może ważne może nie. w jaki sposób będą wybierane trasy na poszczególne rundy? mieszanie czy od najsłabszych do najlepszych?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG MSN Messenger
XP bulet
Pirat drogowy


Dołączył: 05 Paź 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 523

Skąd: Łódź kurwa :D

PostWysłany: 16 Maj 2008, 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

uuuuu szalenstwo znowu będzie, mapki jak zwykle pewnie nas rozpieszcza ze ja pierdziele, nielepiej oprzec się na wytworni znanych mapperów !?, niz na amatorszczyznie ludzi ktorzy dopiero co odpalili TMNF bo kolega ma, mam nadzieje ze cenzura jest ostra i nie pojawia się mapki bez spelnionych wyzej wymagan Smile

wszystkim ktorzy robia mapy proponuje ogarnac ciutke temat map na takie turnieje jak STC czy NC, i nie robcie lunaparkow :p

_________________
jakub: "u nas tshirty sa za darmo"

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6
Posty: 2032



PostWysłany: 16 Maj 2008, 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ja mam pytanie czy można sobie żużlem napisać PL6 bo to fajnie wygląda a cc mi starczy.I czy jest jakiś limit w robieniu map?Jak nie wylukałem to sry"
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
FF.X-Fi TranQ
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 4
Skąd: Śrem

PostWysłany: 16 Maj 2008, 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Możesz miec MAX 1500 cc wiec chyba mozesz Rolling Eyes ja tam niewim Very Happy
_________________
TranQ - to ja Very Happy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 16 Maj 2008, 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Arrow bulet, jeśli tendecja zostanie podtrzymana to poziom tras PL6 będzie wysoki. Na razie jest OK. Do STC/NC jeszcze trochę brakuje, ale nie ma mowy o "lunaparkach". Zgadzam się by mapperzy jezdzili jak najwiecej po najlepszych tech-trackach. jeśli chcesz pomoc to zrób taki mappack i wrzuc do tego tematu. Sam tez co podpatrze :]

Arrow Win'a, daruj sobie bo i tak z Jurkiem odeslemy do poprawy Wink

Arrow odnosnie CC, limit 1500 nie jest po to by do niego dążyć, chodzi o to by CC było jak najmniej, wiec ozdobki ograniczajcie do minimum. Optymalna ilosc CC jest 1200.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maxer
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1326

Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main

PostWysłany: 16 Maj 2008, 19:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ok, mapy wysle za chwile. nie zdziwcie się, ale to sa mapki robione jeszcze na nations, wiec nowe elementy nie sa wykorzystane w moich mapach Smile jeśli mozna to napiszcie mi pozniej czy mam poprawic mapy, czy nie. Smile
_________________
" 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich Smile"
<- Drzwi Very Happy
www.pureskillers.eu

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
eXiliado Foxy
PITMC 2k9 Winner


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 370
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16 Maj 2008, 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Moim zdaniem to czy uzywamy nowych elementów czy nie nie powinno miec znaczenia na pierwszenstwo wyboru map. Dobra mapa na turniej powinna być ciekawa, w miare łatwa i płynna (nie zawsze, czasami niepłynnosc powoduje zainteresowanie mapka). Wiec nei wie czy to dobry pomysł. Ja już spakowałem moje mapki wraz z dwoma Community i już daje :p Jak coś to mówcie czy dorobic nowe elemety bo nie we wszystkich je zawarłem Smile
_________________


Ostatnio zmieniony przez eXiliado Foxy dnia 17 Maj 2008, 15:25, w całości zmieniany 2 razy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
XyX
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 29 Cze 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1407



PostWysłany: 16 Maj 2008, 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Foxy napisał:
Moim zdaniem to czy uzywamy nowych elementów czy nie nie powinno miec znaczenia na pierwszenstwo wyboru map. Dobra mapa na turniej powinna być ciekawa, w miare łatwa i płynna (nie zawsze, czasami niepłynnosc powoduje zainteresowanie mapka). Wiec nei wie czy to dobry pomysł. Ja już spakowałem moje mapki wraz z dwoma Community i już daje :p Jak coś to mówcie czy dorobic nowe elemety bo nie we wszystkich je zawarłem Smile


masz parę fajnych map Very Happy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
«RH» PITMaN
Pirat drogowy


Dołączył: 18 Paź 2006
Pochwał: 1
Posty: 813

Skąd: Gdąńśk

PostWysłany: 16 Maj 2008, 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ojjj Foxy ty niezgrabny łosiu (nie mam nic do Ciebie ale jakos trzeba pouczyć) miałeś im to na e-maila wysłać :?
_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
XyX
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 29 Cze 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1407



PostWysłany: 16 Maj 2008, 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

buahahahah, i już po mapkach ma foxy Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maxer
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1326

Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main

PostWysłany: 16 Maj 2008, 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

wyslalem swoje mapy, mam nadzieje ze wam się spodobaja Smile

czekam na odpowiedz, jeżeli coś zle zrobilem na mapie

_________________
" 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich Smile"
<- Drzwi Very Happy
www.pureskillers.eu

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 17 Maj 2008, 13:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Już powstała mapka zrobiona przeze mnie i Seque, mam nadzieję że się przyjmie. Smile
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
eXiliado Foxy
PITMC 2k9 Winner


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 370
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 17 Maj 2008, 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Na emaila tez wysłałem, ale z tego co zrozumiałem z tego topica to na forum tez, ehhh :/
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 17 Maj 2008, 15:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

parę uwag, zeby usprawnic selekcje tras. Najczestsze błędy jakie popelniacie:

Arrow Brak oznaczen na trasie i punktów odniesienia. Dajcie jakieś strzalki w miejscach lądowania, zakretach slabo widocznych (na wzniesiu itd.), wąskie wallridy nad zakretami, w tle jakieś bloki by gracz mial punkt odniesienia i lepiej dostosowal predkosc/drift do zakretu. Ale nie przesadzajcie z tym - im mniej tym lepiej!
Wiadomo, ze gracze będą mieli tydzien na trening, ale to naprawdę ulatwia jazde nawet po tygodniu jazdy.

Arrow trudne skoki i inne ryzykowne miejsca. pamiętajcie, ze w trybie rounds trudno o powtarzalnosc dobrych przejazdow, niekiedy jeden blad może przewazyc czy gracz przeskoczy, nie zawadzi w coś itd.

Arrow plynnosc przejazdu, trasy czesto są nierówne - raz bardzo szybko, pozniej bardzo wolno. Przy duzej ilosci ciasnych zakretow łatwo o zmeczenie palcow podczas treningu, ja w trakcie testowania mialem czasem dosc ciaglego hamowania Cool

PS. Ja mogę się zajmowac selekcją tras tylko do konca czerwca, wiec proszę o nadsylanie tras do 20.VI, czyli jest jeszcze miesiac, pozniej mam wakacje i brak stalego dostepu do internetu. Chcialbym pociągnąc to do konca i z gory miec już mappacki na cale PL6.

PS2. Brakuje tras typu MULTI

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
iam
Admin Mniejszy


Dołączył: 27 Lis 2007
Ostrzeżeń: 3
Posty: 2477

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 17 Maj 2008, 17:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jak dla mnie, Cob, to Ty byś mógł robić wszystkie trasy, nie widziałbym problemu Wink Ale to co piszesz to prawda, często trafiają się trasy mało "przejrzyste", co przeszkadza w dobrej zabawie. Sam robić mapek nie potrafię, ale jakbym umiał to to by była pierwsza rzecz, na jaką zwracałbym uwagę. Przejrzystość wg mnie to jeden z najważniejszych punktów przy tworzeniu trasy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 6 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?