Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Co sądzisz o tej inicjatywie ? |
Bardzo przydana, ka?dy mapmaker powinien j? stosowa? dla podniesienia poziomu tras! |
|
80% |
[ 38 ] |
Nie powinno się ogranicza? wolno?ci wyboru buduj?cym |
|
14% |
[ 7 ] |
Beznadziejna, elementy w niej wykluczone sa bardzo fajne |
|
4% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 47 |
|
Autor |
Wiadomość |
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 16:26 Temat postu: |
|
|
mor_olo napisał: |
Po pierwsze na dirt (przynajmniej an mapie Freda ) mozna wjechac bez buga, wystarczy wiedziec jak ustawic samochód i w którym miejscu wjechac, ja mam z tym problemy tylko wtedy kiedy nie panuje nad samochodem przed tym elementem ale tez da się wybronic.
|
Tylko ze to wejscie w dirt jest nielogiczne, niby wiadomo jak trzeba jechac, ja tez się staram jak trzeba a tu podbicie tu zwolnienie tu to tu tamto. Jak masz przy driftach buga to zwykle wiesz czemu, ze przez najechanie na kraweznik czy coś, a tutaj, zero logiki we wjezdzie na dirt, dalej jestem na 100000% pewien ze jest tam cholerna losowosc
no tak to racja, niektore trasy to zbior pezypadkowych zakretow, no ale może uda się poprawic trochę ten poziom ...
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] mor_olo
RoKsTaR
Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 2200
Skąd: Wroclaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
iam
Admin Mniejszy
Dołączył: 27 Lis 2007
Ostrzeżeń: 3 Posty: 2477
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 16:32 Temat postu: |
|
|
Wally, ja zauważyłem na tym dircie na mapce Freda, że trzeba jechać bliżej lewej strony dirta przy zjeździe na niego. Jak się jedzie środkiem to, nie wiedzieć, czemu, bolid zwalnia. Taką zależność odkryłem, nie wiem, jak inni ;d I ogólnie mapka jest fajna, tylko jakby nie było tego miejsca cyc+dirt+zakręt w lewo po skosie, to by była najlepsza mapka
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G MIRTEK2
Jeździ konno
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 70
Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 16:39 Temat postu: |
|
|
1. Wally
2. Flagg
3. chybeck
4. Amerd
5. Szopek
6. Psik
7. Karo
8. Ganu
9. Outsid3r
10. Bilus
11. Sajlas
12. NBlast
13. Fan
14. Jakub
15. Envy
16. Mac
17. Mike
18. Scooter Fox
19. Oddo
20. Ordon
21. RaDuS
22. ACzE
23. iam
24.noWy
25. Lewy
26. Majkel
27. Key
28. Mirs
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°XX Majkel
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 07 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1302
|
|
Powrót do góry |
|
|
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1669
Skąd: Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Scooter Fox
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 339
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 17:12 Temat postu: |
|
|
mor_olo napisał: |
Po pierwsze na dirt (przynajmniej an mapie Freda ) mozna wjechac bez buga, wystarczy wiedziec jak ustawic samochód i w którym miejscu wjechac |
mor_olo napisał: |
Lekko w lewo ustawiony samochód i punkt lekko na prawo od środka szerokości szutru, i ZAWSZE się uda. |
iam napisał: |
Wally, ja zauważyłem na tym dircie na mapce Freda, że trzeba jechać bliżej lewej strony dirta przy zjeździe na niego. Jak się jedzie środkiem to, nie wiedzieć, czemu, bolid zwalnia. |
Mnie takie szczegóły nie bawią. Co innego normalne zakręty, gdzie trzeba wejść szeroko, wyjść szybko, wiadomo o co chodzi, a co innego "a tu trzeba skoczyć pod kątem 15 stopni, w 13/20 szerokości trasy, wyrównując dokładnie cztery dziesiąte sekundy po wyskoku, bo inaczej trafi się w niewidzialny pikselek, który obraca bolid o 180 stopni w każdej osi". Wiem, że przesadzam, ale chcę chociaż mieć jasną sprawę - tracę setne czy dziesiąte sekundy, bo za bardzo zwolniłem na zakręcie, a nie dlatego, że programiści wylali trochę kleju w niektórych miejscach szutru i bolid automatycznie na nim zwalnia.
Postulat: dirt - w porządku, ale bez skoków.
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא glooooooooooch!
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 338
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 17:17 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem trasy powinn się robić w stylu PL5 + nowe klocki ale bez dirtu.Z dirtem mi się kojarzy wszystko co najgorsze i nie powinno się go tak często wykorzystywać.Również sposób ustawiania CP i Mety powinien być przemyślany aby nie było sytuacji nie doskoczenia...takie mapki powinny być odrazu poddawane poprawce.Chociaż o tym jakie mapki zostają wybrane do turniejów decyduje zawsze kilka wybranych osób to na poziom mapek mają wpływ mapmakerzy i myśle, że inicjatywa jest dobrym pomysłem ponieważ może niektórzy będą więcej myśleli podczas tworzenia mapki.
29. glooch
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin
Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69 Posty: 3570
Skąd: Tczew
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 17:41 Temat postu: |
|
|
Mhm, ja najzwyczajniej proponuje zredukowac ilosc mapmakerów, jeśli będzie mialo miejsce takie coś jak preselekcja:F Majac ~125 mapek po prostu nie da się wyrobic z czasem, a z każdym takim turniejem na pewno będzie ich coraz wiecej.
Wally pisales, ze kiedystam sam wybierales mapki. Ale domyslam się, ze wiecej jak polowa z nadeslanych szla na rozgrywki? My (PL7) mieliśmy niby dużo latwiejsze zadanie - od hoia tras, starczylo wskazac najlepsze. W praktyce było tak, ze nie było czasu na wskazywanie bugow i dawanie ich do poprawki autorom. Nie było czasu nawet czasu na przypatrzenie się czy i gdzie te bugi sa! Bo dochodzily kolejne i kolejne...
Imho starczy wiec stworzyc grupke 5-10 osob (oczywiście dopuszczalne zmiany w 'skladzie'), ktore będą robily trasy na jakiś turniej. Wtedy będzie mozna się dokładnie przyjrzec trasce, wyeliminowac te najbardziej dokuczliwe bugi.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] LECHU
Team Poland
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 337
Skąd: ze ?l?ska :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
#p~S* suwak
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 357
Skąd: Gdansk/Zabianka
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] mat154
V.I.P.
Dołączył: 18 Mar 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 574
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 19:56 Temat postu: |
|
|
Scooter Fox napisał: |
mor_olo napisał: |
Po pierwsze na dirt (przynajmniej an mapie Freda ) mozna wjechac bez buga, wystarczy wiedziec jak ustawic samochód i w którym miejscu wjechac |
mor_olo napisał: |
Lekko w lewo ustawiony samochód i punkt lekko na prawo od środka szerokości szutru, i ZAWSZE się uda. |
iam napisał: |
Wally, ja zauważyłem na tym dircie na mapce Freda, że trzeba jechać bliżej lewej strony dirta przy zjeździe na niego. Jak się jedzie środkiem to, nie wiedzieć, czemu, bolid zwalnia. |
Mnie takie szczegóły nie bawią. Co innego normalne zakręty, gdzie trzeba wejść szeroko, wyjść szybko, wiadomo o co chodzi, a co innego "a tu trzeba skoczyć pod kątem 15 stopni, w 13/20 szerokości trasy, wyrównując dokładnie cztery dziesiąte sekundy po wyskoku, bo inaczej trafi się w niewidzialny pikselek, który obraca bolid o 180 stopni w każdej osi". Wiem, że przesadzam, ale chcę chociaż mieć jasną sprawę - tracę setne czy dziesiąte sekundy, bo za bardzo zwolniłem na zakręcie, a nie dlatego, że programiści wylali trochę kleju w niektórych miejscach szutru i bolid automatycznie na nim zwalnia.
Postulat: dirt - w porządku, ale bez skoków. |
Zgadzam się w 100%, ująłeś lepiej dokładnie to o co mi chodziło.
@shad
Doskonale Cie rozumiem, przy tak duzej ilosci mapek po prostu kompletnie nie da się ogarnac wszystkich, wiadomo ze 50% leci na przedbiegu, ale reszte trzeba jednak ogarnac dlatego potrzebny będzie jakiś zmieniony system selekcji... Bo nie ma bata po prostu.
A co do porownania trasy z pl7 i pitmc. Wiadomo, wszyscy uczymy się na bledach i niedociagnieciach, póki czegoś nie sporbujemy to trudno powiedziec czy jest dobre czy zle. Trasa z PL7 byla zbyt prosta, w PITMC zdecydowanie pod tym wzgledem się poprawiono, tyle ze przytrafila się masa bugow. Ogolnie widac ze jest coraz lepiej, a jak Redzik jest zadowolony poziomem tras to nei mogę się doczekac najblizszego mappacku
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] SuNRisE
Emerytowany Admin
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 1771
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
NN~ ziomek_pol_
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 340
Skąd: ?wiebodzice
|
|
Powrót do góry |
|
|
eXiliado Foxy
PITMC 2k9 Winner
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 370
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 20:30 Temat postu: |
|
|
iam napisał: |
Wally, ja zauważyłem na tym dircie na mapce Freda, że trzeba jechać bliżej lewej strony dirta przy zjeździe na niego. Jak się jedzie środkiem to, nie wiedzieć, czemu, bolid zwalnia. Taką zależność odkryłem, nie wiem, jak inni ;d I ogólnie mapka jest fajna, tylko jakby nie było tego miejsca cyc+dirt+zakręt w lewo po skosie, to by była najlepsza mapka |
Całokowita prawda Ajem, własnie mialem to pisać o tej lewej stronie zreszta ta zaleznosc nie wystepuje tylko i wylacznie na mapce freda
PS: 33. Foxy
Nie marnujcie miejsca na forum tymi "mamutami" ^^
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Szrama
Pirat drogowy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 830
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 20 lutego 2009, 20:53 Temat postu: |
|
|
Popieram..
34. Szrama
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
TheViP
Emerytowany Admin
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 533
|
|
Powrót do góry |
|
|
gregorian
Pirat drogowy
Dołączył: 01 Sie 2008
Ostrzeżeń: 6 Posty: 595
Skąd: Elblag / Warszawa
|
Wysłany: 21 lutego 2009, 2:25 Temat postu: |
|
|
36. Gregorian
Yep / Yes / popieram :}
_________________ Medicaments de qualite www.viagrasansordonnancefr.com medecine francaise
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[PFD] Ekwador
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 288
Skąd: Grudziądz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|