Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
PETYCJA DO ZARZĄDU
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Trasy, Skiny, Filmy, Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co sądzisz o tej inicjatywie ?
Bardzo przydana, ka?dy mapmaker powinien j? stosowa? dla podniesienia poziomu tras!
80%
 80%  [ 38 ]
Nie powinno się ogranicza? wolno?ci wyboru buduj?cym
14%
 14%  [ 7 ]
Beznadziejna, elementy w niej wykluczone sa bardzo fajne
4%
 4%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 47

Autor Wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 20 lutego 2009, 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mor_olo napisał:
Po pierwsze na dirt (przynajmniej an mapie Freda ) mozna wjechac bez buga, wystarczy wiedziec jak ustawic samochód i w którym miejscu wjechac, ja mam z tym problemy tylko wtedy kiedy nie panuje nad samochodem przed tym elementem ale tez da się wybronic.


Tylko ze to wejscie w dirt jest nielogiczne, niby wiadomo jak trzeba jechac, ja tez się staram jak trzeba a tu podbicie tu zwolnienie tu to tu tamto. Jak masz przy driftach buga to zwykle wiesz czemu, ze przez najechanie na kraweznik czy coś, a tutaj, zero logiki we wjezdzie na dirt, dalej jestem na 100000% pewien ze jest tam cholerna losowosc

no tak to racja, niektore trasy to zbior pezypadkowych zakretow, no ale może uda się poprawic trochę ten poziom ...

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[CDD] mor_olo
RoKsTaR


Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 2200

Skąd: Wroclaw

PostWysłany: 20 lutego 2009, 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Lekko w lewo ustawiony samochód i punkt lekko na prawo od środka szerokości szutru, i ZAWSZE się uda. Kwestia trafienia co nie jest trudne 90% przejazdow spokojnie Wink
_________________
*... i wszystko jasne.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
iam
Admin Mniejszy


Dołączył: 27 Lis 2007
Ostrzeżeń: 3
Posty: 2477

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 20 lutego 2009, 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally, ja zauważyłem na tym dircie na mapce Freda, że trzeba jechać bliżej lewej strony dirta przy zjeździe na niego. Jak się jedzie środkiem to, nie wiedzieć, czemu, bolid zwalnia. Taką zależność odkryłem, nie wiem, jak inni ;d I ogólnie mapka jest fajna, tylko jakby nie było tego miejsca cyc+dirt+zakręt w lewo po skosie, to by była najlepsza mapka Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
P4G MIRTEK2
Jeździ konno


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 70
Skąd: Świdnica

PostWysłany: 20 lutego 2009, 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

1. Wally
2. Flagg
3. chybeck
4. Amerd
5. Szopek
6. Psik
7. Karo
8. Ganu
9. Outsid3r
10. Bilus
11. Sajlas
12. NBlast
13. Fan
14. Jakub
15. Envy
16. Mac
17. Mike
18. Scooter Fox
19. Oddo
20. Ordon
21. RaDuS
22. ACzE
23. iam
24.noWy
25. Lewy
26. Majkel
27. Key
28. Mirs

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
°XX Majkel
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 07 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1302



PostWysłany: 20 lutego 2009, 17:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jeśli już mamy spamować o dircie u freda, to warto skoczyc jeszcze na ta pochylosc przy lewej bandzie Smile odrobina predkosci się zachowuje Smile ale imo faktycznie czasem ładnie zabuguje jakkolwiek nie pojedziesz...
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 20 lutego 2009, 17:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mnie na mapie Freda właśnie dirt najbardziej denerwuje, konkretnie ten podjazd na platformę, ciężko tam zachować optymalną prędkość i właściwie trzeba mieć tam więcej szczęścia niż skilla, a tak chyba na mapach turniejowych nie powinno być Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Scooter Fox
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 339
Skąd: okolice Warszawy

PostWysłany: 20 lutego 2009, 17:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mor_olo napisał:
Po pierwsze na dirt (przynajmniej an mapie Freda ) mozna wjechac bez buga, wystarczy wiedziec jak ustawic samochód i w którym miejscu wjechac

mor_olo napisał:
Lekko w lewo ustawiony samochód i punkt lekko na prawo od środka szerokości szutru, i ZAWSZE się uda.

iam napisał:
Wally, ja zauważyłem na tym dircie na mapce Freda, że trzeba jechać bliżej lewej strony dirta przy zjeździe na niego. Jak się jedzie środkiem to, nie wiedzieć, czemu, bolid zwalnia.


Mnie takie szczegóły nie bawią. Co innego normalne zakręty, gdzie trzeba wejść szeroko, wyjść szybko, wiadomo o co chodzi, a co innego "a tu trzeba skoczyć pod kątem 15 stopni, w 13/20 szerokości trasy, wyrównując dokładnie cztery dziesiąte sekundy po wyskoku, bo inaczej trafi się w niewidzialny pikselek, który obraca bolid o 180 stopni w każdej osi". Wiem, że przesadzam, ale chcę chociaż mieć jasną sprawę - tracę setne czy dziesiąte sekundy, bo za bardzo zwolniłem na zakręcie, a nie dlatego, że programiści wylali trochę kleju w niektórych miejscach szutru i bolid automatycznie na nim zwalnia.

Postulat: dirt - w porządku, ale bez skoków.

_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
°אא glooooooooooch!
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 338


PostWysłany: 20 lutego 2009, 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Moim zdaniem trasy powinn się robić w stylu PL5 + nowe klocki ale bez dirtu.Z dirtem mi się kojarzy wszystko co najgorsze i nie powinno się go tak często wykorzystywać.Również sposób ustawiania CP i Mety powinien być przemyślany aby nie było sytuacji nie doskoczenia...takie mapki powinny być odrazu poddawane poprawce.Chociaż o tym jakie mapki zostają wybrane do turniejów decyduje zawsze kilka wybranych osób to na poziom mapek mają wpływ mapmakerzy i myśle, że inicjatywa jest dobrym pomysłem ponieważ może niektórzy będą więcej myśleli podczas tworzenia mapki.

29. glooch

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 20 lutego 2009, 17:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mhm, ja najzwyczajniej proponuje zredukowac ilosc mapmakerów, jeśli będzie mialo miejsce takie coś jak preselekcja:F Majac ~125 mapek po prostu nie da się wyrobic z czasem, a z każdym takim turniejem na pewno będzie ich coraz wiecej.

Wally pisales, ze kiedystam sam wybierales mapki. Ale domyslam się, ze wiecej jak polowa z nadeslanych szla na rozgrywki? My (PL7) mieliśmy niby dużo latwiejsze zadanie - od hoia tras, starczylo wskazac najlepsze. W praktyce było tak, ze nie było czasu na wskazywanie bugow i dawanie ich do poprawki autorom. Nie było czasu nawet czasu na przypatrzenie się czy i gdzie te bugi sa! Bo dochodzily kolejne i kolejne...

Imho starczy wiec stworzyc grupke 5-10 osob (oczywiście dopuszczalne zmiany w 'skladzie'), ktore będą robily trasy na jakiś turniej. Wtedy będzie mozna się dokładnie przyjrzec trasce, wyeliminowac te najbardziej dokuczliwe bugi.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
[POL] LECHU
Team Poland


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 337
Skąd: ze ?l?ska :)

PostWysłany: 20 lutego 2009, 17:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mapki maxera na pl7 były dobre i nie wiem co od nich chcecie
przeciez slupy były sporadyczne a po wytrenowaniu w ogole nie przeszkadzaly
tu jest dyskusja o bugach nie o slupach czy innych elementach typu tech


uwazam ze Red stara się najbardziej jak może aby ten turniej stal na jak najwyzszym poziomie
daltego tez pewnie postanowil ze mapka kwali nie może być latwa bo będzie narzekanie jak na pl7 ordonka

no coz mapa nie byla by zla jakby przy cycku nie podbijało 8/10 razy i jakby nie zwalnialo przy lądowaniu na dircie i ten wjazd na platforme z dirta nie bylby taki luckowaty Smile

uwazam ze petycja zawiera pewne porady istotne do tworzenia mniej zbugowanych tarsa ale CALY CZASA ZASTANAWIAM SIĘ CZEMU CI CJHOLERNI PROGRAMISCIE NIE MOGA WZIĄĆ SIĘ DO ROBOTY I STWORZYC POTĘZNEGO PATCH DO GRY NA NAJWIĘKSZE SWAITOWE ZAWODY OBOK WCG- ESWC


(jeśli są bledy to sry ale pisalem na szybko)
Smile

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
#p~S* suwak
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 357
Skąd: Gdansk/Zabianka

PostWysłany: 20 lutego 2009, 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

1. Wally
2. Flagg
3. chybeck
4. Amerd
5. Szopek
6. Psik
7. Karo
8. Ganu
9. Outsid3r
10. Bilus
11. Sajlas
12. NBlast
13. Fan
14. Jakub
15. Envy
16. Mac
17. Mike
18. Scooter Fox
19. Oddo
20. Ordon
21. RaDuS
22. ACzE
23. iam
24.noWy
25. Lewy
26. Majkel
27. Key
28. Mirs
29.Suwak

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] mat154
V.I.P.


Dołączył: 18 Mar 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 574



PostWysłany: 20 lutego 2009, 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

1. Wally
2. Flagg
3. chybeck
4. Amerd
5. Szopek
6. Psik
7. Karo
8. Ganu
9. Outsid3r
10. Bilus
11. Sajlas
12. NBlast
13. Fan
14. Jakub
15. Envy
16. Mac
17. Mike
18. Scooter Fox
19. Oddo
20. Ordon
21. RaDuS
22. ACzE
23. iam
24.noWy
25. Lewy
26. Majkel
27. Key
28. Mirs
29.Suwak
30. Mat

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 20 lutego 2009, 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Scooter Fox napisał:
mor_olo napisał:
Po pierwsze na dirt (przynajmniej an mapie Freda ) mozna wjechac bez buga, wystarczy wiedziec jak ustawic samochód i w którym miejscu wjechac

mor_olo napisał:
Lekko w lewo ustawiony samochód i punkt lekko na prawo od środka szerokości szutru, i ZAWSZE się uda.

iam napisał:
Wally, ja zauważyłem na tym dircie na mapce Freda, że trzeba jechać bliżej lewej strony dirta przy zjeździe na niego. Jak się jedzie środkiem to, nie wiedzieć, czemu, bolid zwalnia.


Mnie takie szczegóły nie bawią. Co innego normalne zakręty, gdzie trzeba wejść szeroko, wyjść szybko, wiadomo o co chodzi, a co innego "a tu trzeba skoczyć pod kątem 15 stopni, w 13/20 szerokości trasy, wyrównując dokładnie cztery dziesiąte sekundy po wyskoku, bo inaczej trafi się w niewidzialny pikselek, który obraca bolid o 180 stopni w każdej osi". Wiem, że przesadzam, ale chcę chociaż mieć jasną sprawę - tracę setne czy dziesiąte sekundy, bo za bardzo zwolniłem na zakręcie, a nie dlatego, że programiści wylali trochę kleju w niektórych miejscach szutru i bolid automatycznie na nim zwalnia.

Postulat: dirt - w porządku, ale bez skoków.


Zgadzam się w 100%, ująłeś lepiej dokładnie to o co mi chodziło.

@shad
Doskonale Cie rozumiem, przy tak duzej ilosci mapek po prostu kompletnie nie da się ogarnac wszystkich, wiadomo ze 50% leci na przedbiegu, ale reszte trzeba jednak ogarnac dlatego potrzebny będzie jakiś zmieniony system selekcji... Bo nie ma bata po prostu.

A co do porownania trasy z pl7 i pitmc. Wiadomo, wszyscy uczymy się na bledach i niedociagnieciach, póki czegoś nie sporbujemy to trudno powiedziec czy jest dobre czy zle. Trasa z PL7 byla zbyt prosta, w PITMC zdecydowanie pod tym wzgledem się poprawiono, tyle ze przytrafila się masa bugow. Ogolnie widac ze jest coraz lepiej, a jak Redzik jest zadowolony poziomem tras to nei mogę się doczekac najblizszego mappacku

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] SuNRisE
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 1771
Skąd: Poznań

PostWysłany: 20 lutego 2009, 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

1. Wally
2. Flagg
3. chybeck
4. Amerd
5. Szopek
6. Psik
7. Karo
8. Ganu
9. Outsid3r
10. Bilus
11. Sajlas
12. NBlast
13. Fan
14. Jakub
15. Envy
16. Mac
17. Mike
18. Scooter Fox
19. Oddo
20. Ordon
21. RaDuS
22. ACzE
23. iam
24.noWy
25. Lewy
26. Majkel
27. Key
28. Mirs
29.Suwak
30. Mat
31.SuNRisE

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
NN~ ziomek_pol_
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 340
Skąd: ?wiebodzice

PostWysłany: 20 lutego 2009, 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

1. Wally
2. Flagg
3. chybeck
4. Amerd
5. Szopek
6. Psik
7. Karo
8. Ganu
9. Outsid3r
10. Bilus
11. Sajlas
12. NBlast
13. Fan
14. Jakub
15. Envy
16. Mac
17. Mike
18. Scooter Fox
19. Oddo
20. Ordon
21. RaDuS
22. ACzE
23. iam
24. noWy
25. Lewy
26. Majkel
27. Key
28. Mirs
29. Suwak
30. Mat
31. SuNRisE
32. ziom

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
eXiliado Foxy
PITMC 2k9 Winner


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 370
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20 lutego 2009, 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

iam napisał:
Wally, ja zauważyłem na tym dircie na mapce Freda, że trzeba jechać bliżej lewej strony dirta przy zjeździe na niego. Jak się jedzie środkiem to, nie wiedzieć, czemu, bolid zwalnia. Taką zależność odkryłem, nie wiem, jak inni ;d I ogólnie mapka jest fajna, tylko jakby nie było tego miejsca cyc+dirt+zakręt w lewo po skosie, to by była najlepsza mapka Wink


Całokowita prawda Ajem, własnie mialem to pisać o tej lewej stronie Smile zreszta ta zaleznosc nie wystepuje tylko i wylacznie na mapce freda Smile

PS: 33. Foxy
Nie marnujcie miejsca na forum tymi "mamutami" ^^

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
P4G Szrama
Pirat drogowy


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 830
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 20 lutego 2009, 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Popieram..
34. Szrama

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG MSN Messenger
TheViP
Emerytowany Admin


Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 533


PostWysłany: 20 lutego 2009, 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

35. TheViP

popieram Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gregorian
Pirat drogowy


Dołączył: 01 Sie 2008
Ostrzeżeń: 6
Posty: 595

Skąd: Elblag / Warszawa

PostWysłany: 21 lutego 2009, 2:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

36. Gregorian

Yep / Yes / popieram :}

_________________
Medicaments de qualite www.viagrasansordonnancefr.com medecine francaise

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
[PFD] Ekwador
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 288
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: 21 lutego 2009, 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

37. Ekwador ;d
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Trasy, Skiny, Filmy, Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?