Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
MT - System Opon - Komentarze i propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Liga F1 » Sezon 4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 19 stycznia 2010, 13:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Kiciak napisał:
mi się wydaje ze powinnismy jechac systemem z dwoch poprzednich wyscigow. w tym momencie zakladanie twardych jest bez sensu skoro:
1.mocniej trzesie
2.dluzej się zaklada
3.wytrzymuja tyle samo co wczesniej
wszyscy będą jechac na miekkich imho.


nie, bo nawet z tym 7 minus 4 sek pozostaja 3 sekundy przewagi ;p

ja proponuje jechac tak jak było ale dajmy na to z trochę bardziej trzesacymi się twardymi, bo dysproporcja jest razaca przy utrudnionych wjazdach na pit lane ;p

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*тсω* Kamilos
Team Poland


Dołączył: 21 Wrz 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 445

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 19 stycznia 2010, 16:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

w koncu mogę pisać bo jakiś idiota nie jaki diavel dal mi zakaz pisania...

ale wracajac do tematu to nie jestem za tym by zwiekszyc trzesiawke ekranu... bo przy bardzo zniszczonych to tak mnie trzeslo na poprzednim wyscigu ze na ostatnil okrazeniu stracilem te moje 6s przewagi nad nuggetem wiec nie wyobrazam sobie jeszcze bardziej ekranu trzesacego się.
No to chyba tyle jak jeszcze będzie mi coś nie pasowac to będę pisal ;p

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 22 stycznia 2010, 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zmień to g*wno jak najszybciej, przed wyścigiem myślałem, że 'jakoś' to będzie...

1. Po co taki długi czas zmiany twardych opon? Rozumiem, żeby to było wolniej od miękkich, bo to logiczne, ale tutaj ostro przegiąłęś..

2. Nie wiem czy to takie fajne urozmaicenie, jeżeli mam średni stan opon a mi trzęsię jak bym miał 3 promile we krwi... To też IMO do poprawy.

3. Za szybka degradacja twardych opon.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Kiciak
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 09 Lis 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1408



PostWysłany: 22 stycznia 2010, 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

o stary na miekkich na b. zniszczonych trzeslo dziś tak ze prawie drogi nie widzialem Happy imo zmniejsz czas zakladania twardych tylko i będzie ideolo
_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 22 stycznia 2010, 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

pierdolisz kiciak, ja na katastrofalnych jechałem i dało się ;D
stanowczo za słabe twarde są teraz, totalnie się nie opłaca jeździć na nich. dzisiaj chyba wszyscy miękkie wybierali.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kiciak
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 09 Lis 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1408



PostWysłany: 22 stycznia 2010, 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

a apropo katastrofalnych. kiedy opony przechodza w ten stan mialem dziś wrazenie ze zaczyna mniej trzesc... może mi się tak wydaje tylko ale takie odnioslem wrazenie
_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
KD Fistashi
Pirat drogowy


Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 656
Skąd: Kamienna Góa

PostWysłany: 22 stycznia 2010, 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

katastrofalne mniej trzęsą, to fakt
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Cezar
Pedo


Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2
Posty: 1277

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 22 stycznia 2010, 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Twarde nie są takie złe tylko strasznie długo się je zakłada.I nie trzęsię na nich mocno,cały wyścig jechałem na twardych.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kiciak
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 09 Lis 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1408



PostWysłany: 22 stycznia 2010, 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

J.Cezar napisał:
cały wyścig jechałem na twardych.


no i dzięki temu byles bliski zwyciestwa-.-...(Happy)

_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22 stycznia 2010, 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@up, leże (i kwicze) xDDD

ontopic: 16 sekund zakładania opon... do zmiany zdecydowanie, na twardych da się jechac jakoś 30% dłużej, a zmieniają się 150% dłużej, bez sensu

A po za tym ponoć dążymy do realizmu, a w 16 sekund w pitstopie f1, to by zdązyli nie tylko koła wymienić, ale i cały układ napędowy Wink

_________________
---> http://www.youtube.com/watch?v=2JCkykDCgOw Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» NBlast
Moderator


Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 281
Skąd: Poznań

PostWysłany: 23 stycznia 2010, 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

OK. MT idzie do poprawek. Jak tylko zmienię to i owo, to będę tutaj pisał.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 23 stycznia 2010, 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Pyszo napisał:
@up, leże (i kwicze) xDDD

ontopic: 16 sekund zakładania opon... do zmiany zdecydowanie, na twardych da się jechac jakoś 30% dłużej, a zmieniają się 150% dłużej, bez sensu

A po za tym ponoć dążymy do realizmu, a w 16 sekund w pitstopie f1, to by zdązyli nie tylko koła wymienić, ale i cały układ napędowy Wink


http://www.youtube.com/watch?v=30x8HTlRMdE

może mamy tam takich właśnie mechaników? :>

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 23 stycznia 2010, 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

z samą wymianą opon pity w 2010 mają trwać ponoć koło 3 sekund ;f
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
«RH» NBlast
Moderator


Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 281
Skąd: Poznań

PostWysłany: 24 stycznia 2010, 11:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Juź na następny wyścig MT będzie w wersji 1.2, a w niej:

- Czas zakładania twardych opon wrócił do swojego pierwotnego stanu
- Wstrząsy ekranu na twardych minimalnie obniżono o 0.02 jednostki (poprzednio zwiększono o 0.1)

Have Fun.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 24 stycznia 2010, 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ze zmiana twardych jest bardzo dobrze teraz jak wrocilo do pierwotnego stanu.

Cytat:
ontopic: 16 sekund zakładania opon... do zmiany zdecydowanie, na twardych da się jechac jakoś 30% dłużej, a zmieniają się 150% dłużej, bez sensu


z sensem, nie powinno się liczyc procentowo tylko w sekundach ;p może być i stosunek 1:100 jeśli czasowo starty sa wyrownane. Dlatego te cyferki sa czasem zgubne ;p

Cytat:
1. Po co taki długi czas zmiany twardych opon? Rozumiem, żeby to było wolniej od miękkich, bo to logiczne, ale tutaj ostro przegiąłęś..

2. Nie wiem czy to takie fajne urozmaicenie, jeżeli mam średni stan opon a mi trzęsię jak bym miał 3 promile we krwi... To też IMO do poprawy.

3. Za szybka degradacja twardych opon.


Tu rozumiem bulwersa, ale wytlumacze o co chodzi ;p Gdybysmy zastosowali punkt 1 i 3, wtedy twarde zakladalyby się prawie tyle co miekkie, a na dodatek starczaly na ponad 2 razy dluzej, do tego jeśli bysmy dodali punkt drugi, mielibysmy wyscigi jedynie na twardych.

Wszystkie obliczenia moga się pojsc ... przez niedopracowane pit stopy. Na jezdzie w ciemno na jednym pit stopie 5 sekund się nadrabia do tych ktorym nie wyszlo, to powoduje kurewska losowosc, i koniec z jakimikolwiek taktykami imo. Co z tego ze twarde się laduja dluzej, skoro bez patrzenia ktos wyjezdza se z pitow i jest praktycznie w miejscu w ktorym ten, po pit stopie na miekkich... A miekkie musze zrobić jeszcze jeden pit.

Dlaczego mnie tak to frustruje? Bo pit stop u jednych trwa tak jakby o 10 sekund krocej, a to jest w ch**. 10 sekund przed ktore ktos jedzie w ciemno, co nie jest na pewno fair, bo to powoduje tak naprawdę, ze postoj na twardych trwa tyle co na miekkich.

Dlatego moje zdanie jest takie:

nie ma co zmieniac, jeśli nie zostanie rozwiazany problem pitow. Proponuje powstawiac po każdym "boksie" potrojny slup i zwezenie, przy picie, jest na tyle mala predkosc, ze jadac sprawiedliwie uda nam się to ominac, a i cwaniakow zatrzyma ;p Zmniejszyloby to realizm jeśli chodzi o wygląd pit stopow, ale zwiekszylo jeśli chodzi o ich zastosowanie.

Co Wy na to ?

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
#p~S* Grono
Pirat drogowy


Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 930


PostWysłany: 24 stycznia 2010, 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally przez 3sezony było tak ze na pitach się ryzykowalo jadac w ciemno i nikomu to nie przeszkadzalo Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 24 stycznia 2010, 15:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

no mi to przeszkadza, bo jechalem poprzedni wyscig zdecydowana wiekszosc okrazen na 55.xx, utrzymywalem w miare stala strate do top2, a na każdym pitstopie nie liczac pierwszego dostawalem kilka sekund w plecy.
W calym wyscigu mialem 31 band ;p z czego oczywiście 28 to obowiazkowe, a 2 to lekkie otarcia, a i tak mialem pol okrazenia straty.
I g*wno da jakakolwiek taktyka i ten caly system opon, jak i tak napierdalanie na pale jest w pitach, i zadne zwiekszanie o 4 sekundy zmiany opon nic tu nie zmieni. Powiedzenie "wygral wyscig na pit stopach" powinno oznaczac to, ze zastosowal dobra strategie, a nie ze napierdalal w ciemno jak kret. Bo w takim gp malezjii, gdzie na pita zjezdzalo się nawet co 5 okrazen, takie 5 sekund straty oznacza to, ze z nienajgorzej jadacym przeciwnikiem musimy nadrobic strate w pitach poprzez 5 okrazen na wr pod rzad. Imo, pit stopy to chujnia, niszcza cala ciezka robote nblasta, bo każdy ma w d*pie strategie, skoro najwazniejsze jest czy dobrze pojedzie w ciemno... bo nie oszukujmy się, nie ma najmniejszych szans nadrobic tylu sekund na dystansie...

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Mtik333
Doświadczony driver


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163


PostWysłany: 24 stycznia 2010, 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally napisał:
no mi to przeszkadza, bo jechalem poprzedni wyscig zdecydowana wiekszosc okrazen na 55.xx, utrzymywalem w miare stala strate do top2, a na każdym pitstopie nie liczac pierwszego dostawalem kilka sekund w plecy.
W calym wyscigu mialem 31 band ;p z czego oczywiście 28 to obowiazkowe, a 2 to lekkie otarcia, a i tak mialem pol okrazenia straty.
I g*wno da jakakolwiek taktyka i ten caly system opon, jak i tak napierdalanie na pale jest w pitach, i zadne zwiekszanie o 4 sekundy zmiany opon nic tu nie zmieni. Powiedzenie "wygral wyscig na pit stopach" powinno oznaczac to, ze zastosowal dobra strategie, a nie ze napierdalal w ciemno jak kret. Bo w takim gp malezjii, gdzie na pita zjezdzalo się nawet co 5 okrazen, takie 5 sekund straty oznacza to, ze z nienajgorzej jadacym przeciwnikiem musimy nadrobic strate w pitach poprzez 5 okrazen na wr pod rzad. Imo, pit stopy to chujnia, niszcza cala ciezka robote nblasta, bo każdy ma w d*pie strategie, skoro najwazniejsze jest czy dobrze pojedzie w ciemno... bo nie oszukujmy się, nie ma najmniejszych szans nadrobic tylu sekund na dystansie...


Zgadzam się z tym, też mi się nie podoba to kombinowanie w pitach z jak najszybszym wyjazdem, wydaje mi się tylko że zrobienie maksymalnego utrudnienia przy wyjeździe z pitów może być niewystarczające, bardziej przydałby się sposób poprzez MT, tak sądze.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 24 stycznia 2010, 16:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jak myślisz NBi, dało by radę zrobić takie coś przez mt?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 24 stycznia 2010, 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

W MT na pewno się nie da. MT w żaden sposób nie wpływa na fizykę gry. Ale jest sposób redukcji prędkości do 50 kph Smile
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Liga F1 » Sezon 4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?