Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Pomoc. Ligi Turnieje. Teamy. O co chodzi?
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Loreo
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: 24 lutego 2010, 18:37    Temat postu: Pomoc. Ligi Turnieje. Teamy. O co chodzi? Odpowiedz z cytatem  

Elo gram w TrackManie już jakiś czas.. ale jestem zielony jeśli chodzi o ligi i turnieje. Chciałbym jakoś uczestniczyć w jakiejś lidze. Jeżeli mógłbyście mi wytłumaczyć o co w tym wszystkim chodzi to byłbym bardzo wdzięczny. Dokładnie w TrackManie gram już 2,5 roku. Jestem około 100 tys w rankingu, ale wiem że ranking tu nie jest najważniejsze. proszę Was bardzo o pomoc. I jeżeli jest to ważne .. to mam TrackManie United.


Dzięki za przeczytanie tematu... Czekam na Odpowiedź.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jack Bauer
Moderator


Dołączył: 28 Sty 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1146



PostWysłany: 24 lutego 2010, 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Tutaj na forum jest zakładka turnieje, w której możesz zobaczyć jakie turnieje są rozgrywane w Polsce. Możesz się zapisać także do ligi ESL (www.esl.eu), gdzie możesz grać solo, ale jeżeli masz zespół, to także drużynowo. Tam jednak wymagana bardzo dobra znajomość techów.
Wracając do turniejów na naszej scenie:
- Odbywa się Polish League, czyli mistrzostwa drużynowe (Tech)
- Indywidualne mistrzostwa Polski (Tech)
- odbyły się 2 Dualmixa, być może będzie 3. (minitech, lol, nadeo)
- Jest liga eF1 (F1 Very Happy)
- Sebik1992 organizuje często minieventy (co autor wymyśli Very Happy)