Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Media Tracker - Basic Guide
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ten poradnik ci pomóg? (czy jest praktyczny)?
Tak (dzi?ki niemu umiem obs?ugiwa? Media Trackera)
54%
 54%  [ 47 ]
Troch? (ju? wcze?niej pracowa?em na TM, ale poradnik uzupe?ni? moj? wiedz?)
30%
 30%  [ 26 ]
Nie (przeczyta?em, próbowa?em i nic nie wysz?o)
15%
 15%  [ 13 ]
Wszystkich Głosów : 86

Autor Wiadomość
[POL] LECHU
Team Poland


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 337
Skąd: ze ?l?ska :)

PostWysłany: 31 Maj 2007, 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

a tak sorry za poprzedni post glupi trochę ale jmuz zakapowałem wszystko Smile

dzięki za pomoc
tylko jak robię intro to to daje camere custom i i target none(albo jak robię gps w in game) to zeby kamera pokazywala trase to musze tyle az tych keyów dawac?

bo ja daje co chwile bo inaczej mi przenika kamera przez coś.

[ Dodano 02 czerwca 2007, 20:22 ]
yo

jeszcze ost rzecz

jak się robi outronp. to jest coś takiego w cam custom jak intyerpolation
zakapowałem już ze jak się da na none to obraz nie posuwa się z miejsca do miejsca tylko tak przeskakuje nagle
ale czym rozni się

hermite od fixed targenent(czy jakos tak ) i czym się rozni linear?l

Smile

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
#p~S* DRIFT
Jeździ konno


Dołączył: 18 Gru 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 89



PostWysłany: 11 czerwca 2007, 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

no lol mam taki problemik
jak robię intro to kamera zapier*&^%4la jak głupia i nic nie widać co z tym zrobić pliss
prsze o dokładne wytłumaczenie z gory thx sebik & inni Sad Sad Sad Sad Sad

[ Dodano 11 czerwca 2007, 15:48 ]
może to wina tego że nie mam wystarczającej ilości key'ow? naprawdę niewiem
Crying or Very sad

_________________



Drift - One name. One legend.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 12 czerwca 2007, 15:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie ilość lecz odległość na osi czasu się liczy. Zwiększ odległości między nimi Smile
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
#p~S* DRIFT
Jeździ konno


Dołączył: 18 Gru 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 89



PostWysłany: 12 czerwca 2007, 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

sebik
mam
pytanie
choć
zobacz
ta
mape
to
powiesz
czy
jest
dobra
ok?

[ Dodano 12 czerwca 2007, 16:39 ]

To ta traska proszę się nie śmiać Razz Wink

_________________



Drift - One name. One legend.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 12 czerwca 2007, 18:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Po pierwsze nie pisz wyrazu pod wyrazem na forum, bo tylko zawalasz miejsce. Mapy nie będę oceniał, bo jest tak marna że szkoda pisać - ocenię ją pod względem MT, bo o tym mowa:

Intro jakieś szybkie, niewyraźnie, nie wiadomo co i jak. Póki zorientujesz się o co chodzi już jest po intro - wykonanie 1/5 (za to że w ogóle jest)

Efekty In game już są lepsze. Nie jest ich dużo, więc nie przeszkadzają w jeżdzie, zmiany kamerek są ok, text na początku w mairę też (nie rozumiem tego mignięcia :?). Wszystko psują te 'wstrząsy' na końcówke i to choler...! Evil or Very Mad Nie ma GPS, ale to można wybaczyć - wykonanie - 2/5 (punkt odjąłem za końcówkę)

Outro - nie ma się po co rozpisywać, bo go po prostu nie ma - wykonanie 0/5 (a właściwie jego brak)

Myślę że pogodzisz się w tą tragiczną, ale uczciwą oceną Rolling Eyes

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
#p~S* DRIFT
Jeździ konno


Dołączył: 18 Gru 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 89



PostWysłany: 12 czerwca 2007, 19:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

a tak apropo poradzisz coś na temat intro ?
czemu jest takie szybkie? i jak robić outro bo nie czaje tego Laughing

[ Dodano 12 czerwca 2007, 19:16 ]
a zresztą dopiero zaczynam Razz

_________________



Drift - One name. One legend.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 12 czerwca 2007, 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Po prostu wydłuż intro. 'Rozciągnij' wszystkie znaczniki na zwiększony (np. dwukrotnie) blok. Zmień długość trwania z 3 sekund na np. 8 i przeskaluj znaczniki do efektu.
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
#p~S* DRIFT
Jeździ konno


Dołączył: 18 Gru 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 89



PostWysłany: 13 czerwca 2007, 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

aha więc o to chodzi Laughing sry że przeszkodziełem Rolling Eyes postaram pobrobować Very Happy

[ Dodano 13 czerwca 2007, 8:22 ]
spoko rozumiem Very Happy

[ Dodano 13 czerwca 2007, 8:28 ]
aha sry i czyidzie zrobić tak że napisy zostają w miejscu a nie że idą to środka troszke mnie to denerwuje Evil or Very Mad Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Question

_________________



Drift - One name. One legend.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] LECHU
Team Poland


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 337
Skąd: ze ?l?ska :)

PostWysłany: 13 czerwca 2007, 9:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

tak nozna poprostu kliknij na koncowake paska (wiesz chodzsi mi o p[asek który się pojawil tam na osi czasu) i kloiknij na ostatni zolty wąski paseczek i tam ustaw tak samo jak na początkowym (z przodu) wąskim paseczku.

( jeśli to co napisałem jest nie zrozumiale to może ktos inny ci wytłumaczy tak lepiej bo mi tak ciężko dobrze opisac)

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
#p~S* DRIFT
Jeździ konno


Dołączył: 18 Gru 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 89



PostWysłany: 13 czerwca 2007, 12:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

dzięki ta odpowiedź naprawdę mi pomogła gratz LECHU
_________________



Drift - One name. One legend.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] LECHU
Team Poland


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 337
Skąd: ze ?l?ska :)

PostWysłany: 16 czerwca 2007, 16:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

już tylko (mam nadzieje) ostatnie pytanie:

iolle najwięcej mapka powinna miec coppersów aby chodzila plynnie i na serwie moznabyloby w nią grać?

zeby nie scinala

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 16 czerwca 2007, 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie jest na teamt MT, ale odpowiem, żeby więcej off-topu nie było: zależy wszystko od komputera na którym się gra - niektórym tnei się przy 3000 coppersów, innym przy 10000. Ja bym proponował max. 4500C - to naprawdę już skrajność Smile
Mała podpowiedź - ograniczaj liczbę obiektów typu słupki, bloki, znaki, itp. do max. wydajności tzn. użyj ich jak najmniej, najlepiej w miejscach dobrze widocznych podczas przejazdu i nie układaj górek itp. których po prostu nię będzie widać Smile

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] LECHU
Team Poland


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 337
Skąd: ze ?l?ska :)

PostWysłany: 17 czerwca 2007, 12:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

thx za odp.

i jeszcze ost.pytanie:

ja np. w end race daje camerte custom

jest tam coś takiego jak interpolation

da się tam wybrac hermite, linear, fixed tangenent i none

jak się daje none to kamera nie przechodzi (nie jedzie) tylko zmienia się nagle jak się wstawi key.

natomiaSST czym roznią się hermite i linear i fixesd tan... od siebie?

jakios nie mogę roznicy wylapac

jest to dla mnie wazne bo jeśli coś mozna zrobić lepiej to ja tak chce zrobić


i moje pytanie to : czym roznią się hermite i linear i fixed tan... od siebie?

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 20 czerwca 2007, 14:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

To już sprawy bardziej skomplikowane - lepiej z tym nie kombinować Smile Po prostu zostaw jak było (bo chyba nie robisz takiego MT jak Crusard Smile )
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Twist
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 286
Skąd: Mikołów

PostWysłany: 21 czerwca 2007, 7:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jeszcze mam jedno pytanie.
Jak zrobić taki wjezdzajacy napisa.. Tzn taki napis który wjezdza na pewna czesc ekranu i się przesuwa w bok i pewnym miejscu zaczyna znikac..
Chodzi mi o intro jak coś..

_________________


hyhy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 12 lipca 2007, 16:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Sebik1992 napisał:
8.Na osi czasu pokaże się ścieżka (tzw. block). Wybierz jeden ze znaczników (punkt parametrów zilustrowany jako kwadrat znajdujący się na początku i końcu ścieżki, użytkownik może dodać dowolną ilość znaczników na osi czasu, z ang. key),

9. Zmieniaj parametry, które po kliknięciu na znacznik pokazały się po lewej stronie okna. Aby zobaczyć tekst musisz go najpierw wpisać, to parametr obowiązkowy w tej ścieżce, reszty nie musisz zmieniać.
10. Podaj parametry dla wszystkich znaczników, ustaw długość trwania ścieżki.

Oto odpowiedź Smile

EDIT: Zilustrowałem poradnik (na razie fotki głównie do 'basic lessons')

EDIT 2: Dodałem dział 'Znaczniki' - zwróćcie uwagę na bardzo skomplikowane instrukcje Smile

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Ens
Jeździ konno


Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 18


PostWysłany: 28 lipca 2007, 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ok sebik, myslalem ze wiem już wszystko o Mt, ale tak przeglądnąłem opcje i okazuje się ze nie. Mam pytania 3 pytania (na ktore nie znalazlem tu odpowiedzi):

-Do czego jest funkcja "Fx Blur"
-Do czego jest funkcja "Fx Colors"

próbowałem zastosowac te dwie opcje ale w ogóle nie mialo to zadnego efektu - nie wiem po co one są, opisz mi ich uzycie i dzialanie plz
-Do czego jest kamera "Path"?

Jak mozesz odpisz na Pm. (tutaj tez, niech będzie dla potomkow).
Podkolorowalem pytania by przegladajacy temat latwoje znaleźli.

_________________
T`series.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 01 sierpnia 2007, 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie dziw się ze ich tu nie ma - jest to BASIC guide. Ale na twoją prośbę to opiszę:

Uwaga! Fx Blur oraz Fx Colors nie działa u każdego (można tą opcję zaznaczyć w menu konfiguracji) - nie polecam na słabych kompach!
Scieżki:
Fx Blur (rozmycie) - służy do tworzenia poświaty, mgły. Ściażka ma 2 rodzaje, podobnie jak Kamera:
-Głebia rozmycia
-Rozmycie w ruchu
Fx Colors - według mnie efekt najbardziej urazmaicający przejazd. Na dany czas możesz zmienić jasność, kontrast, inwersję barw oraz filtrować kolory:
-Intenywność - w jakim stopniu efekt będzie pokrywał ekran gry
-Reszta opcji: Dystans, Inwersja, Nasycenie, Janość, Kontrast, Kolory RGB

Sam na komputerze nie miałem tej opcji - po prostu nic się nie zmienia gdy przesuwam suwak w prawo lub w lewo. Odkryłem to dopiero na kompie kolegi Wink
Dlatego iż pracuję na swoim kompie, także nie umieściłem screenów. Zobacze co da się zrobić. Efektów tych nie polecam stosować, ponieważ pewna część osób nie będzie ich widzieć (miałem ciekawe doświadczenie gdy 1-szy raz jechałem na innym kompie na trase 'Ride' irondrogonsa (na loopach biała poświata).

Camera Path - sam nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy zwykłą kamerą a tą. Z angielskiego 'path' oznacza tor, drogę, ścieżkę. Przypuszczam więc że jest to kamera przystosowana specjalnie do przemieszczania się wybraną drogą. Pomaga w tym parametr 'Weight'. Tu też mam dylemat, ponieważ nie wiem czy tu oznacza 'masę, wagę' - moja propozycja, czy 'ważność, wagę' z tłumaczenia Techlandu Wink

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] hack
Team Poland


Dołączył: 06 Maj 2006
Pochwał: 2
Posty: 1225

Skąd: Kraków

PostWysłany: 01 sierpnia 2007, 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Camera Path uzywa ganjarider na swojej trasie Black Velvet.

pozdrawiam

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
envy
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4
Posty: 2646

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 02 sierpnia 2007, 9:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

poradnik mi pomogl, choć bardziej kombinowaniem skumalem jak co zrobić
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Poradniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?