Jak wyglądacie :>
Jakub pokaz jakas nowasza fotke klaty cwaniaku
, bo mam podejrzenie ze wyglądasz jak ten z Falimy Guya ;]

zawsze jestem grzeczny i gdybys się odchodzil chwalibys się tym wszedzie i wysylal fotki wszystkim jaki to z Ciebie przystojniak teraz jest ;]

oddo, znasz mnie dobrze.oddowicz wrote:zawsze jestem grzeczny i gdybys się odchodzil chwalibys się tym wszedzie i wysylal fotki wszystkim jaki to z Ciebie przystojniak teraz jest ;]
w drodze niestety stoi fakt, ze nokia n82 z aparatem się zepsula, a teraz mam motorola czarnobialy ekran i o aparacie nawet nie ma marzenia.
musisz wiec niestety trochę jeszcze wytrzymac.
moje fotki z olympiady z jurgenem i kolja znasz, wiec, ze jak peter nie wygldamem nawet przed odchudzeniu
jo jo sicherlich brach und damit się nicht glauben. Du bist fett :d
gut deutsch gesprochen
gut deutsch gesprochen

also, mein lieber oddo,oddowicz wrote:jo jo sicherlich brach und damit się nicht glauben. Du bist fett :d
gut deutsch gesprochen
ich weiss nicht, was diese antwort soll.
es scheint mir, als würdest du mir nicht glauben, dass mein handy kaputt ist.
ich versichere dir dennoch, dass dem so ist, und schwöre hoch und heilig, dass ich nicht lüge.
wenn du mir trotz meiner beteuerungen nicht glaubst, so tut es mir sehr leid, und ich hoffe, dass wir uns dennoch auf den strecken von trackmania wiedersehen werden.
jo jo mine mushi, nicht traurig sein
die besten Wünsche im neuen Jahr, viel Glück, Lächeln, Geschicklichkeit, Gesundheit und alles, was się wollen. für euch alle.
Grüße aus Berlin
PS. silvester in Berline ist genial
:D
die besten Wünsche im neuen Jahr, viel Glück, Lächeln, Geschicklichkeit, Gesundheit und alles, was się wollen. für euch alle.
Grüße aus Berlin
PS. silvester in Berline ist genial