Jakie słuchawki polecacie?

Czyli dyskusja o wszystkim i o niczym ;)
Post Reply
Botrex
Zaczyna szaleć na ulicach

Post by Botrex »

Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o sprzęt pokroju słuchawek.

Poczebuję porady - szukam porządnych słuchawek, max 150zł, żeby ładnie muzyczka grała i teamspeaki różne trybiły.

Na lanie padło hasło Creative Satelite, ale jakoś w necie nie mogę znaleźć.

Halp.
Lewy
V.I.P.

Post by Lewy »

Ja mam Creative Fatality. Cena koło 100zł. Nie narzekam. Jak dla mnie bardzo dobra jakość dźwięku. Mic też niczego sobie. Odczepiany.
Vanitas / Lexiu
V.I.P.

Post by Vanitas / Lexiu »

Creative Fatal1ty - niezłe jak na 100zł. Głęboki i dobrze kontrolowany bas (co czyni huki i wybuchy w grach odczuwalnymi), nieco za mało średniego pasma. Całość raczej stłumiona i bez dobrej jakości pozycjonowania dźwięków, a separacja instrumentów to śmiech na sali. Miałem je na uszach jakiś tydzień, podziękowałem. Ale jak na sprzęt za 100zł - niezłe. A, jeszcze jedno - odczepiany mic ma tendencję do nie działania po jakimś czasie - jak u mnie.

Sennheiser HD201 + Zalman zM-MIC1 - wychwalane na około Sennki w swojej cenie rzeczywiście są znakomite, wymagają zewnętrznego mikrofonu który ci polecam - świetna jakość odbieranego dźwięku za 20zł.

Plantronics GameCom 367/377 - Tylko dla fanów marki. Uciskają niemożebnie, są ciężkie (a zarazem solidne) i zdecydowanie nie są do słuchawki żeby wyjść sobie na zewnątrz na miasto, to są typowe gamingowe słuchafony. Żeby one jeszcze choćby się nadawały...

To z tych co mialem na uszach, ostatecznie wybór padł na Creative Aurvana Live!, ale to przekracza twoje max 150zł. Jakby co - zdecydowanie warto.
Discord: vanitasss
Maniek.
V.I.P.

Post by Maniek. »

Ja jestem szczęśliwym posiadaczem Creative Aurvana Live! i szczerze je polecam. Kupiłem je za 170 zł na x-kom.pl
Image

Image
XaV
Jeździ konno

Post by XaV »