Zamówienia
Zamówienia
Witam.Jestem początkującym graczem. Zalożylem strone z zamówieniami na skiny, ProjShady itp.: www.skin.fora.pl
Zapraszam
Zapraszam
- Ludwik
- Zaczyna szaleć na ulicach
Zamówienia
Zanim cie pol sceny wysmieje to okaze swą litosc, zajebisctosc, wyrozumialosc, itp. i ci coś napisze. Nikt prawdopodobnie cie tu nie zna, albo bardzo mało osob. jeżeli chcesz kogos zainteresowac to daj jakieś przykladowe skiny. Przeciez nikt ci miedziakow nie da za skina, który nie wiadomo czy będzie dobry czy tragiczny.
Zamówienia
Przepraszam ale chialem dodać ze jak narazie to te skiny, stickery, projshady robię za darmo 
Zamówienia
no fajnie, tylko na cholerę osobne forum na takie coś... nie wystarczyłby temat na tmpl?
Zamówienia
wole zalożyć wlasne forum i mieć to wszystko na jednej stronie 
Zamówienia
A tutaj by był na ilu stronach?
Wkrótce nikt już nie będzie pamiętał o tym temacie, więc skąd potencjalni klienci mają znać tamto forum?
Zamówienia
czas na konstruktywną krytykę.
ogóle czemu mamy wybrać akurat Ciebie?
zareklamuj się, pokaż COKOLWIEK!
a nie denne pseudo forum.
ogóle czemu mamy wybrać akurat Ciebie?
zareklamuj się, pokaż COKOLWIEK!
a nie denne pseudo forum.
myślisz że komuś będzie się chciało rejestrować na osobnym forum?ale jestem zajebisty, mam swoje forum!
Last edited by Winiacz on 26 November 2010, 23:45, edited 1 time in total.

Zamówienia
Kapi zbereźniku!
Ty się nie wtrącaj!
Chłopak już pewnie cały biznesplan obmyślił..
Ty się nie wtrącaj!
Zamówienia
wy****dalaj z tego forum.Toby wrote:Kapi zbereźniku!
Ty się nie wtrącaj!
nic ni wnosisz, tylko ludzi wkurzasz.
a to moja działka!

Zamówienia
Oł jea?
Ju łanna fajt, niga? :F
Ju łanna fajt, niga? :F
Zamówienia